Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Novitec Tesla Model S

2017. december 14. 18:30   |   DG
címkék:  

Ma már az elektromos autóknak sem kell unalmasnak lenniük, többek között számos autónemesítő cég gondoskodik a környezetbarát verdák izgalmasabbá tételéről. Egyikük a Novitec, amely nemrég felvette portfóliójába a Tesla márkát. Most a Model S-hez mutatták be csomagjukat, szénszálas karosszériakészletet, 21 colos kovácsolt kerékgarnitúrát, ültetést és karbon-kerámia fékrendszert kínálnak hozzá.

Azok, akik fel szeretnék dobni Tesla limuzinjuk megjelenését, forduljanak bizalommal a Novitechez. A cég szénszálas külső kiegészítői tökéletesen passzolnak a 2016-tól forgalmazott, faceliftes Model S-re és sportosabb külleművé teszik. Az első spoilertoldat intelligens kialakításának köszönhetően nagy sebességnél csökkenti az első tengelyre ható felhajtóerőt. A Novitec küszöbjei a jármű melletti légáramlatokat simítják el, és optikailag alacsonyabbnak láttatják a járművet. A farra élspoilert és diffúzorelemet illesztettek.

A Model S máris jobban mutat gyári társainál, ám az impozáns látványt még fokozzák a Novitec NV2 felnik, amelyeket az amerikai Vossennel közösen fejlesztettek ki. A kifejezetten ehhez az autóhoz készült, csavart ötküllős dizájnú felnik kovácsoltak, így merevebbek és könnyebbek az eggyel kisebb méretű széria kerekeknél, kialakításuk révén pedig a fékeket is hatékonyabban hűtik. A kerekekre 245/35, illetve 265/35 méretű abroncsokat feszítettek.

A kezelhetőségen és útfogáson javít az ültetés is, amelyre a Novitec többféle megoldást kínál. A hagyományos felfüggesztéssel bíró modellekhez készült készlet maximálisan 40 mm-es ültetést tesz lehetővé és a csillapítás keménységét is módosítani tudja. A sofőr választhat a komfortos, normál és sportos beállítások közül. A légrugózással szerelt Model S-ekhez a Novitec ültetőmodult ajánl, ami körülbelül 25 mm-rel engedi lejjebb a súlypontot.

A Novitec ezen kívül karbon-kerámia fékrendszerrel is tud szolgálni a Model S-hez. Lehetőség van csak az első, vagy mindkét tengelyen a cserére. Előre 380 x 34 mm-es tárcsákat és 6-dugattyús féknyergeket tesznek fel, míg hátulra 360 x 28 mm-es tárcsákat és 4-dugattyús nyergeket szerelnek fel.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.