Passat CC a csúcson
A Passat CC-t teljesen átváltoztatta a különleges fényezés, az agresszív spoilerezés, a tekintélyes mértékű ültetés és a 20 colos kerékgarnitúra.
A Las Vegas-i SEMA show 185 ezer négyzetméterén hemzsegnek a tuningolt gépcsodák, melyeket bemutatni még az amerikai autoblog.com-nak is lehetetlenség lenne. Egy-egy valódi gyöngyszemre érdemes azonban több figyelmet fordítani. Ilyen a Passat Super CC Performance Concept, mely rendkívül jól sikerült. Az egyedi szürke színű, lenyűgöző kerekeken álló négyajtós kupé komoly motortuningon is átesett: 2,0 literes TSI motorja akár 311 lóerőt küldhet a főtengelyre.
A Passat CC-t teljesen átváltoztatta a különleges gyöngyházszürke fényezés, az agresszív spoilerezés, a tekintélyes mértékű ültetés, továbbá a brutálisan szép 20 colos kerékgarnitúra. Közelről felfedezhető a karosszérián végighúzódó pinstriping mintázat is. Az utastérben zongoralakk betétek, valamint csodálatos, kétszínű bőrkárpittal behúzott, egyedi grafikájú Recaro sportülések és kárpitok kápráztatják el az embert.
A kétliteres TSI erőforráson is mélyreható változtatásokat hajtottak végre. Az APR Performance egy stage 3-as turbó rendszert aggatott a motorra, amely “öko” módban 222 lóerőt és 320 Nm-t, “GT” módban 252 lóerőt és 363 Nm-t, “full power” módban pedig 311 lóerőt és 424 Nm-t pumpál ki magából. A legnagyszerűbb az egészben, hogy a teljesítménynövelés ellenére a Passat CC kevesebbet fogyaszt, mint előtte. Pedig még sportkipufogó-rendszert is szereltek az autóra.
A Performance CC egyedileg tervezett, tízküllős, 20 hüvelykes felniken és 245/30 ZR 20-as Yokohama Advan gumikon gurul; a kerekek és a sárvédők közti távolságot pedig egy H&R sportfutómű minimalizálja. A megállás sem okoz kellemetlen pillanatokat, a CC-n ugyanis 14 hüvelyk átmérőjű Brembo tárcsák dolgoznak 4-dugattyús alumínium féknyergekkel.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)