/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Startech Chrysler 300C

2004. december 03. 11:16   |   Autoblog
címkék:  

A Chrysler és Jeep modellek tuningolásával foglalkozó Brabus leányvállalat, a Startech a 2004-es Essen Motor Show-n mutatta be a Chrysler 300C amerikai limuzin és kombi európai átiratát. Mindkét autó szebb ruhát és exkluzív enteriőrt kapott.


A Startech átalakítás az elegánsan megformázott, az aerodinamikát javító karosszériaelemek felszerelésével indul. A Startech frontspoilert a gyári lökhárítóra illesztik, amely nemcsak sportosabb kinézetet eredményez, hanem minimálisra csökkenti az első tengelyre ható felhajtóerőt is. A következő vonzó elem az integrált rendszámtábla-tartó, amely már egyáltalán nem lóg bele a 300C karakteres, krómozott hűtőrácsába. Egyéni megoldás, és szintén javítja a légellenállást a “visszaépített” oldalküszöb, amely harmonikus oldalnézetet eredményez. A Startech tetőspoiler a kombi esetében vizuálisan megnyújtja a tetővonalat. A limuzin csomagtartóján ezzel szemben egy spoilerajak kapott helyet, amely nagy sebességnél növeli a leszorítóerőt. A Startech szakemberi a két modellváltozatnál a hátsó lökhárítót is átalakították, hogy szépen elhelyezhessék a két darab ovális kipufogóvéget. A két ovális végződés a Startech sportkipufogó-rendszert zárja le, amely mind a V6-os, mind a V8-as verziókhoz megrendelhető. Az új rozsdamentes kipufogó-rendszer nemcsak erőteljesebb hangot produkál, hanem valamelyest javít a teljesítményen is.    

Az izgalmas kinézethez természetesen hozzájárulnak a hatalmas méretű könnyűfém felnik is – a Chrysler 300C-hez a Startech a Monostar IV alumínium kerekeket ajánlja 20 colos méretben. Az egyrészes, ötküllős görgők 9J x 20-as méretükkel teljesen kitöltik a kerékjáratokat; no persze a gumik mérete sem éppen szerény, 245/40 ZR 20 elöl és 275/35 ZR 20 hátul. A dögös kinézethez még hozzájárul a Startech sportfutómű, amely 45 mm-rel ülteti meg az autót. Mivel az átalakítás pusztán sportrugók beszerélését jelenti a gyári lengéscsillapítók cseréje nélkül, a Chrysler 300C menetkomfortja nem szenved csorbát.

A Startech nem hagyta figyelmen kívül az utasteret sem, amely immár a legfinomabb anyagokból építkezik. Az alapszintű nemesítésnél az ajtópaneleket és a könyöklőket bevonják Alcantarával, kibővítik a gyári fa műszerfal- és ajtóborításokat, alumínium sebváltó-kart és pedálszettet, valamint krómozott kilincseket szerelnek be, továbbá Startech feliratos szőnyegeket tesznek az autóba. Sokkal exkluzívabb ennél a teljes utastér bőrözés, amelyet a Startech saját műhelye készít a legnagyobb pontossággal és hozzáértéssel. A műveletnél csak a legjobb minőségű, puha, ám tartós Alcantara és Mastik bőrt használják. Mindez egy fedélzeti multimédiás rendszerrel is kiegészíthető, melynek központi eleme a tetőbe épített kihajtható monitor és DVD-lejátszó.   


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/