/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Techart Porsche Panamera

2021. május 08. 14:30   |   Demcsák Gergely
címkék:  

A híres leonbergi Porsche nemesítő, a Techart komplett programot dolgozott ki az új Panamera modellhez. Munkájuk nem hagy kívánnivalót maga után: atletikus megjelenéssel, megnövelt teljesítménnyel és fantasztikus, egyedi utastérrel ruházták fel a gran turismót.

A tuning csúcsát jelentő GrandGT kezelés keretében aerodinamikai kiegészítőkkel öltöztették fel a karosszériát, amely magában foglalja a kerékjárat-szélesítéseket, az egyedi vonalvezetésű, toldatos első kötényt, az erődómos motorháztetőt, a vaskos küszöbidomokat, továbbá a hátsó diffúzort, amely helyet ad a négy darab titánium kipufogóvégnek is.

A felszerelt elemek természetesen nem csak fenyegetőbbé teszik a Porsche kinézetét, hanem fokozzák a leszorítóerőt és javítják a motor illetve a fékek hűtését. A géptetőt, az első splittert és a hátsó légterelőt szénszálas műanyagból készítik, s az utóbbi színre fújt kivitelben is kérhető. A Panamera a GrandGT kezelés után elöl 50, hátul 80 mm-t szélesedett, aminek megfelelően új, termetesebb könnyűfém kerekeket is kapott.

Háromféle dizájn érhető el, a Formula VI, a 20-küllős Formula V és az új Daytona II, amely a klasszikus Techart kerék újraértelmezése. A 22 colos, kovácsolt kerekekre szuper széles, elöl 285/30, hátul 335/25 méretű abroncsokat tesznek fel.

A Techart a motortérben is otthagyta a kézjegyét. Techtronic vezérlőelektronikájával masszív teljesítménynövekedést ért el. A Panamera GTS esetében elképesztő 180 lóerővel tornászták fel a teljesítményt és 150 Nm-rel gyarapították a forgatónyomatékot (660 LE/770 Nm). A 660 lóerőre izmosított Panamera GTS 3,4 másodperc alatt tudja le a nulla-százas sprintet, ami fél másodperccel jobb a gyári értéknél, 200 km/órára pedig 12,3 másodperc alatt jut fel, ami már 3 másodperccel jobb a szériamodell eredményénél. A végsebessége 305 km/órában alakul.

A gyárilag 630 lóerős 4 literes biturbó motorral szerelt Panamera Turbo S a beavatkozás hatására 90 lóerővel és 130 Nm-rel gazdagodott, így 720 lóerős lett, a nyomatéka pedig 950 Nm-re nőtt. Kereken 3 másodperc alatt lövi fel magát százra, a kétszázas tempót pedig 10,5 másodperc alatt éri el, ami már igazán elismerésre méltó. Csúcssebessége 315 km/óra.

A Techart a Panamera utasterét is lenyűgöző minőségben és ízléssel alakította át. A fotókon szereplő példány kompletten újrabőrözött utasteret kapott, egyedi, méhsejtmintás kárpitozással és fehér díszítésekkel. Az üléseken és a sportkormányon Alcantara szövetet is használtak. A multifunkciós, váltófülekkel ellátott kormány valóságos mestermű.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/