/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Tovább durvult a BMW M235i

2014. június 09. 16:00   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

A Manhart fogta a legkisebb kupé Bömöst, és elkészített hozzá egy elég komoly optikai és teljesítményjavító csomagot. Így pont olyan erős lett, mint a nagytesónak számító új M3/M4 páros.

A német Manhart elkészítette saját elképzelését a bajorok 2-es szériájának legerősebb kiadásához. Az M235i immáron 430 lóerőt birtokol.

Ezzel pedig az autó orrában megbújó 3.0 literes sorhatos turbós egység épp olyan erős, mint az új M4-es, miközben nyomatéka jóval meghaladja a nagytestvérét – 500 helyett 592 Nm. Ezen értékek egyébként több mint 100 lóerővel és 140 Newtonméterrel haladják meg a gyári eredeti adatokat. A hatalmas többletet egy nagyobb intercooler, módosított turbónyomással, egy sportkipufogórendszer installálásával, valamint a motorvezérlés átírásával sikerül elérnie a mérnököknek. Pontos specifikációkról nincsenek információk, azonban a 250 km/órás korlátozott végsebesség a múlté: egy Vmax chippel immáron a 300-at is képes megfutni a sárga négykerekű.

A nyers erőn túl azonban egyéb részletekre is figyeltek a németek, így került 19 collos felniszett a bajor sportgép alá elől 225/35, hátul 255/30-as papucsokkal, továbbá egy állítható futómű is a kanyarok merészebb vételében segédkezik. A megfelelő lassításról az elől hatdugattyús fékrendszer gondoskodik.

A gép külseje kapott egy szénszálas csomagot (toldatokkal és hátsó szárnnyal), míg a belsőt megszabadították a hátsó üléssortól, valamint az elsők helyére Recarókat szereltek, illetve egy bukókerettel tették merevebbé és biztonságosabbá.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/