/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Über-Corvette 770 lóerővel

2012. január 20. 20:22   |   Autoblog
címkék:  

Végre született egy igazán durva tuning-Corvette, amelynek minden alkatrészét a sebességnek rendelték alá. A német TIKT tuningcég által felhergelt Corvette ZR1 769 lóerővel szaggatja az aszfaltot. Csak felnőtteknek!

A gyári Corvette ZR1-ben igazi őserő lakozik. 6,2 literes, kompresszoros V8-as motorja 648 lóerőt és 819 Nm nyomatékot présel ki magából, 4 másodperc alatti sprintidőt és jóval 300 km/óra feletti végsebességet szavatolva. A német TIKT tuningcég ezért egy ilyenen mutatta be a tudását: igazi „pörölyt" faragott belőle, ami mindent lenyom az úton.  

A műhely az átalakítást az LS9 kódjelű motor formába hozásával kezdte. Módosított hengerfejekkel és vezérműtengelyekkel, megerősített szeleprugókkal és komplett sportkipufogó-rendszerrel látta el, s az Eaton kompresszor töltőnyomását is megnövelte. A vezérlés bekalibrálása után a gép 769 lóerőt és 910 Nm nyomatékot produkált a fékpadon, ami 121 lóerős és 91 Nm-es gyarapodást jelent. Sajnos a menetteljesítményekről nincsenek információink.

Nagy gondot fordítottak a hűtőrendszer fejlesztésére is; az intézkedések nyomán a rendszer négyszer annyi hűtőfolyadékot képes átnyomni a blokkon, mint előtte. A kompresszor hűtőjét is nagyobbra cserélték, emellett az új első lökhárítón át is több levegőhöz jut a motor.

Látszik az is, hogy a TIKT Corvette jóval közelebb van az aszfalthoz, mint a gyári modell. Ez a speciális versenyfutómű érdeme, amely 5 centimétert ültet a karosszérián. A tengelyvégekre agresszív kinézetű, s a rugózatlan tömeget csökkentő Zerra Ultralight Evo 2 felnik kerültek, amelyek igazán jól állnak az amerikai izomgépnek.

A porig ültetett, fekete kerekekre állított és hatalmas karbon szárnnyal felvértezett Corvette ZR1 embertelenül jól néz ki, bárcsak látnám akció közben!

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/