/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Volkswagen Polo GTI 320 lóerővel

2019. augusztus 04. 16:00   |   DG
címkék:  

A 2011 óta tevékenykedő, ám kevésbé ismert német tuningcégek közé tartozó Siemoneit Racing kezelésbe vette a legfrissebb, hatodik generációs Volkswagen Polo GTI-t és igazi vadorzót faragott belőle. Egészen 320 lóerőig húzta fel a kis forró ferdehátút.

A főként elektronikus tuningra specializálódott Siemoneit Racing „feltörte” az EA888 kódú 2 literes benzines turbómotor védelmi vonalait és több mint 50 százalékkal emelte meg a teljesítményét. Az átfogó mechanikus és elektronikus munka során kicserélték a turbófeltöltőt, a köztes hűtőt, optimalizálták a szívórendszert és persze módosították a motorvezérlést. Nemcsak a szívó, hanem a kipufogóoldalt is tehermentesítették; HJS Euro 6 katalizátorokkal kiegészített leömlőt és rozsdamentes acél sport kipufogórendszert installáltak a kocsi alá.

A motor és a DSG váltómű finomhangolása után a Polo GTI 320 lóerőt és 430 Nm nyomatékot produkált a fékpadon, ami igen jelentős növekedést jelent a gyári értékekhez képest. Az elsőkerekes gép most 6,7 helyett 5,2 másodperc alatt sprintel százra és eléri a 256 km/órás végsebességet is (széria: 238 km/óra).

A plusz 120 lóerőért és 110 Nm nyomatékért 8998 eurót kérnek. Léteznek azonban szerényebb csomagok is a GTI-hez. Az egyes és kettes számú szoftver optimalizációval 245 illetve 250 LE, valamint 410 illetve 425 Nm nyomaték a végeredmény lényegesen kevesebb, 598, illetve 698 euróéért cserébe.

A 320 lóerő aszfaltra vitelét 18 colos ATS felnikre feszített 215/40 méretű Michelin Pilot Super Sport abroncsok könnyítik meg. A kezelhetőséget és az útfekvést KW Clubsport felfüggesztés javítja. Az utastérben egyedileg tervezett Wiechers Sport bukókeret, továbbá Recaro kagylóülések és négypontos biztonsági övek teremtenek versenyhangulatot.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

*/