/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Elektromos almárkát alapított a Hyundai

2020. augusztus 10. 18:45   |   Autoblog
címkék:  

A Hyundai bevezeti az új, kifejezetten akkumulátoros elektromos járműveket piacra bocsátó Ioniq márkát. A Hyundai a legkülönfélébb életstílusokhoz igazított, „egyénre szabott elektromos élményeket” kíván biztosítani az Ioniq márkán keresztül.

Large-42659-HyundaiMotorAnnouncesIONIQBrandDedicatedtoEVsOpeningNewChapterforCustomer-CentricEVExperiences

A Hyundai a következő négy év során három új, kifejezetten elektromos hajtásúnak fejlesztett modellt kíván bevezetni az Ioniq márka zászlaja alatt; később további innovatív modellek várhatók. Ezzel a gyorsan növekvő piaci igényekre ad választ a Hyundai, egyben elősegítve azon célkitűzés megvalósítását, hogy a vállalat vezető szerepet töltsön be az elektromos mobilitás globális piacán.

A Hyundai számmal jelöli majd az új márka égisze alatt piacra lépő elektromos járműveket: a szedánokat páros, a szabadidőjárműveket pedig páratlan számokkal.

Az Ioniq márka első modellje egy középkategóriás szabadidőjármű: az Ioniq 5 lesz, amely 2021 elején mutatkozik be. Az Ioniq 5 alapját az a 45 Concept elektromos tanulmányautó adja, amely a 2019-es Frankfurti Autószalonon mutatkozott be, a Hyundai legelső koncepciójárműve előtti tisztelgésként. 2022-ban érkezik az idén márciusban bemutatott Hyundai Prophecy elektromos tanulmányautóra épülő Ioniq 6 sportszedán, majd 2023-ban lép színre a Ioniq 7 nagyméretű szabadidőjármű.

Large-42656-HyundaiMotorAnnouncesIONIQBrandDedicatedtoEVsOpeningNewChapterforCustomer-CentricEVExperiences

Az Ioniq modelleket formai szempontból az ’Időtlen dizájn’ tematikája köti majd össze. Formatervükhöz múltbéli modellekből merítenek ihletet a tervezők, ám koncepciójukkal már a jövőt készítik elő.

Az Ioniq márka modelljei a Hyundai elektromos globális moduláris padlólemezére (E-GMP) épülnek majd. Az E-GMP alapú, kifejezetten elektromos gépkocsinak fejlesztett modellek gyors töltéssel, kimagasló hatótáv megtételére lesznek képesek.

Az elektromos platform alkalmazásával a Hyundai „intelligens élettérként” alkothatja újra a járművek belső terét, ahol széles határok között állítható ülések, vezeték nélküli kapcsolódási szolgáltatások, valamint egyedi megoldások – pl. fiókként nyitható kesztyűtartó – várják az ügyfeleket. A lépésváltás a kezelőfelületeket sem hagyja érintetlenül: az egyszerű, ösztönösen kezelhető, ergonomikusan kialakított interfész felszabadult felhasználói élményt eredményez.

Large-42658-HyundaiMotorAnnouncesIONIQBrandDedicatedtoEVsOpeningNewChapterforCustomer-CentricEVExperiences

A Hyundai a közelmúltban bejelentette, hogy 2025-re csoportszinten egymillió tisztán elektromos gépkocsit kíván eladni, és 10 százalékos részesedést elérve a globális EV-piac vezető szereplőjévé kíván válni. A 2025-ös stratégia keretében a Hyundai ugyanekkorra a környezetbarát járművek globális piacának harmadik legnagyobb szereplőjeként 560 ezer akkumulátoros elektromos jármű értékesítését tervezi.

A kifejezetten elektromos modelleket felvonultató Ioniq márka bevezetésével a vállalat megerősíti a tiszta mobilitás iránti elkötelezettségét. A lépés fontos eleme annak az átalakulási folyamatnak, amelynek eredményeként a Hyundai zéró károsanyag-kibocsátású megoldásokat kínáló, intelligens mobilitási szolgáltatóként fog megújulni.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/