/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Elektromos robogók a SEAT-tól

2020. június 23. 20:00   |   Autoblog
címkék:  

A városi mobilitás változásával a SEAT olyan megoldásokat szeretne kínálni, amelyek alkalmazkodnak a városok és a városlakók igényeihez. A sorozatgyártású SEAT MÓ eScooter 125, valamint a SEAT MÓ eKickScooter 65 világpremierjével a SEAT megerősíti a városi mobilitás iránti elkötelezettségét.

E járművek eltérő lehetőségeket kínálnak a mobilitáshoz, rámutatnak a városi dzsungelben való közlekedésünk  változására,  valamint bemutatják a modern világunkban megkövetelt eltérő megoldásokat, amikor az autók néha nem illenek az emberek életmódjába.

SEAT MÓ eScooter 125

A SEAT MÓ eScooter 125 világpremierje megmutatja a márka merészségét és elszántságát, hogy megfeleljen az ügyfelek változó igényeinek a városi utcákon is. A SEAT MÓ eScooter 125 három exkluzív matt festéssel lesz kapható: Daring Red, Dark Aluminium és Oxygen White.

A hátsó kerékbe beépített 9 kW/12 LE csúcsteljesítményű villanymotor– ami egyenértékű egy 125 cm3-es motorkerékpáréval – 240 Nm nyomatékot generál, és így a karcsú városi elektromos motorkerékpár maximális sebessége akár 95 km/óra is lehet. Sőt ami ennél is fontosabb: csupán 3,9 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 50 km/óra sebességre, azaz ideális a városi forgalomba.

A SEAT MÓ eScooter 125 olyan dinamikai tulajdonságokat mutat, amelyek a különféle vezetési módokkal – City, Sport és Eco – megkülönböztetik versenytársaitól, ráadásul hátrameneti fokozattal együtt, hogy a manőverezés egyszerűbb legyen.

A SEAT MÓ eScooter 125 kismotor 5,6 kWh-os lítium-ion akkumulátorának egyetlen töltésével akár 125 km-es hatótávolságot is elérhet, tehát a normál használat alapján a magánfelhasználóknak a motorkerékpár akkumulátorát hetente csak egyszer kell feltölteni.

Az akkumulátor akkor is tölthető, ha a motorkerékpár a töltőállomáson van, de ki is vehető és csatlakoztatható az otthoni hálózathoz. Ez a rendszer a SEAT MÓ eScooter 125-öt még kezelhetőbbé teszi a flotta ügyfelek számára, mivel az akkumulátorokat egyszerűen kicserélhetik egymással, és így a motorkerékpárt minimális állásidővel tudják forgalomban tartani.

A gyakorlatiasság nem korlátozódik a teljesítményre és a töltési időkre. A SEAT MÓ eScooter 125 az ülés alatti részben, elegendő tárolóhelyet  kínál akár két bukósisak, vagy egy sisak és más dolgok együttes elhelyezéséhez.

Az egyre inkább digitalizált és összekapcsolt világban a SEAT MÓ eScooter 125 lehetővé teszi, hogy a vezetők okostelefon-alkalmazásuk segítségével nyomon követhessék járműveiket, folyamatosan frissített információkat szolgáltatva a helyzetükről és az állapotukról. Végül, de nem utolsósorban, a SEAT MÓ eScooter 125 2 USB-porttal rendelkezik, így a telefon soha nem fog lemerülni.

A magán felhasználóknak szánt SEAT MÓ eScooter 125 mellett a SEAT MÓ egy különleges változatot is kínál a motorkerékpár megosztó társaságok számára. A megosztási szolgáltatásra szánt változat az egyéni vásárlók motorjának kulcsfontosságú tulajdonságain épül, de a megosztáson alapuló mobilitáshoz tervezett  néhány plusz elemmel: egy felső doboz a sisakok tárolására, egy telefontartó, valamint egy hátrameneti fokozat, hogy a manőverezés egyszerűbb legyen.

A megosztásra szánt változat exkluzív sötét alumínium matt festéssel érkezik, speciális matricákkal.

SEAT MÓ eKickScooter 65

Az igény, hogy a motorkerékpár az utolsó kilométert is meg tudja tenni, óriási mértékben növekszik, mivel a városok egyre zsúfoltabbak, az utcákon pedig egyre nehezebben lehet haladni. Erre ad választ a SEAT MÓ eKickScooter 65.

A SEAT MÓ eKickScooter 65-öt tartósra tervezték és fejlesztették. Annak érdekében, hogy megfeleljen a néhány piacon érvényes szabályozásnak, a maximális sebessége 20 km/óra. Névleges teljesítménye 350 W, ami elegendő energiát ad ahhoz, hogy felmenjen akár egy 20 fokos emelkedőn is. 551 Wh kapacitású akkumulátorának köszönhetően pedig a hatótávolsága 65 kilométer.

Az első és hátsó lámpák, valamint a féklámpa és az oldalsó/hátsó reflektor növeli a láthatóságot, míg az első dobfék és a hátsó elektromos fék javítja a biztonságot.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/