/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: a Ferrari új ügyfél-versenyautója

2020. november 30. 17:55   |   Demcsák Gergely
címkék:  

A Ferrari bemutatta a 488 GT Modificata modellt, amely a márka két legsikeresebb versenyautójának, a 488 GT3-nak és a 488 GTE-nek az erényeit ötvözi. A korlátozott példányszámban gyártásra kerülő 488 GT Modificata-t kizárólag pályanapokon és az új Ferrari Club Competizioni GT rendezvényeken lehet majd használni.

The 488 GT Modificata a Hosszútávú Világbajnokságban versenyző 488 GTE és a GT sorozatban induló 488 GT3 tökéletes szintézise. Akárcsak a 488 GTE, a tetőtől eltekintve a teljes karosszériája szénszál erősítésű műanyagból készült, a futóműve is a 488 GTE modelltől érkezett, aerodinamikája ugyanakkor fejlettebb. Az első tengelyen nagyobb leszorítóerőt fejt ki, mint a másik két versenyautó, anélkül, hogy a légellenállást növelné. 230 km/órás sebességnél a 488 GT Modificata kereken 1 tonna leszorítóerőt generál.

A mérnökök a legendás ikerturbós V8-as aggregátot is kezelésbe vették. A módosított vezérlésnek köszönhetően a blokk most 700 lóerőt pumpál ki magából, a megbízhatóság csorbulása nélkül. A megnövelt teljesítményt és nyomatékot karbon kuplung viszi át a váltóműhöz. A sztenderd felszereltségben benne van a V-Box rögzítő, valamint a Bosch telemetria rendszer is. Utóbbi lehetővé teszi, hogy az adatokat közvetlenül egy USB pendrive-ra töltsék le.

A 488 GT Modificata nagyon korlátozott darabszámban készül és eleinte csak azok vezethetik majd, akik a közelmúltban Competizioni GT vagy Club Competizioni GT futamokon vettek részt a Ferrarival. Később lehetőség nyílik a

Club Competizioni GT futamokon való részvételre, amely az olasz márka új kezdeményezése. Ezen rendezvények célja, hogy a Ferrari legfontosabb és legsikeresebb modelljeit terelje a versenypályára, a F40 Competizione-tól egészen az új 488 GT3 és GTE modellekig.

Jövőre az ügyfelek olyan pályákon csillogtathatják meg tudásukat, mint a Virginia International Raceway, Monza, Watkins Glen, Suzuka, Nürburgring, és végül a Finali Mondiali.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/