/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: az 1000 lóerős Nissan Navara pickup

2022. június 11. 14:30   |   Demcsák Gergely
címkék:  

A Navara pickup valószínűleg az utolsó a Nissan palettáján, amelyet tuningolt formában látnánk viszont. Mégis van, aki fantáziát látott a derék platós járműben és sok éves kitartó munkával olyan gépet faragott belőle, amely állva hagy szinte mindent a zöld lámpánál.

A profi drifter Steve Baggsy Biagioni és az SB Motorsports csapata két év alatt építette meg a Navara-R pickupot, amelyben a GT-R módosított erőforrása dolgozik.

A Sterling Automotive widebody karosszériakészlet és a földig ültetés már sejteti, hogy nem egy 3 literes dízelmotorral hajtott géppel van dolgunk. Elképesztő, de a szélesítés mindenféle járműnek jól áll, a Navara pickupot is félelmetesen ütőssé teszi. A készlet sárvédő szélesítéseket, lökhárító toldatokat, első splittert, valamint két hátsó szárnyat tartalmaz (egy tető- és egy platóajtó légterelőt). A 20 colos BBS felnik tovább vadítják a pickupot, a versenyhangulatról pedig a Fleet Livery Solutions Ltd fóliázása gondoskodik.

A Navara-R lenyűgözően néz ki, de a legfontosabb módosítása a motorháztető alatt rejtőzik. A széria dízelmotort ugyanis kihajították belőle, és a GT-R 3,8 literes ikerturbós V6-os erőforrását szerelték be a helyére, persze nem gyári állapotában. A VR38DETT motorkódból VR41 lett, az aggregát ugyanis immár 4,1 liter lökettérfogatú, a teljesítménye pedig kereken 1000 lóerő. Ez a roppant erő pedig egy Dodson Motorsport duplakuplungos automataváltón keresztül jut el mind a négy kerékhez.

A pickup magától értetődően immár nem terepre való, hanem sokkal inkább a versenypályára. Teljesen átdolgozták az alvázát és a felfüggesztéseit; GT-R segédkereteket, egyedi futómű bekötési pontokat és KW V4 verseny tekercsrugós futóművet kapott HLS 4 hidraulikus emelőrendszerrel. Persze a fékrendszer is felnőtt a feladathoz, mégpedig az Alcon jóvoltából.

A kabinban GT-R kormánykerék, Sparco kagylóülések, piros indítógomb, digitális főműszer és Kenwood infotainment rendszer jelentenek változást.

Elnézve ezt a pickup-szörnyet, az ember azt gondolná, hogy megmarad egyedi darabnak és utcán egyébként nem használható. Nos, az SB Motorsports nem zárkózik el attól, hogy készítsen még további példányokat a Navara-R-ből, amennyiben megfelelő érdeklődés mutatkozik rá. Minimum 250 ezer font leszurkolása után bárkinek készítenek egyet, aki felszabadultan használhatja bárhol, egész nyugodtan közúton is.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/