/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: az acél szépség

2020. január 09. 17:15   |   DG
címkék:  

Az ex-katonai Mercedes-Benz G-osztályok nagyon népszerűek az offroad rajongók körében. A német hadsereg mellett a svájci haderő is nagy számban használta ezeket az autókat, ott Puch név alatt. Manapság katonai járműkereskedő helyeken lehet találkozni velük, de a Mercedes-Classic Partner minősítéssel rendelkező Lorinser is nagy készletet tart belőlük és akár restomod változatot is készít belőlük.

A Lorinser számos különböző svájci katonai Puch G-t árul, hosszú tengelytávval, három ajtóval, nyolc üléssel és ponyvatetővel, vagy keménytetővel és négy üléssel. Állapottól, futásteljesítménytől (45-202 ezer km) és évjárattól (1990-1996) függően a kocsikat 15 200 – 19 500 euróért lehet megvásárolni. A járművekben egységesen 2,3 literes benzinmotor dolgozik, amihez négyfokozatú automata váltómű kapcsolódik.

A ponyvás kivitelek hátuljában hosszában elhelyezett, felhajtható padok vannak, a keménytetős változatok hátsó traktusába pedig fém asztalt és polcokat szereltek, két darab karfás székkel egyetemben. Az üléseket robusztus olívazöld vagy fekete műbőr borítja. A Lorinser által kínált mindegyik Puch G-ben összkerékhajtást és kapcsolható hátsó differenciálzárat találunk, 4000 euróért pedig kis offroad csomag is választható, 16 colos Dotz felnikre feszített BF Goodrich terepgumikkal és kerékjárati ív szélesítésekkel.

Kívánságra a Lorinser restomod változatot is készít a katonai G-osztályból. Ez azoknak imponálhat, akik igénylik a tiszta terepjáró élményt, de nem kedvelik a használt, kopottas megjelenést és a zöld rejtőszínt. A Lorinser ez esetben kompletten felújítja a ponyvás Puch G karosszériáját és látványos színre festi, mint például a világos bézs, a zöldesszürke, a homok sárga, az arab szürke vagy a kanyon bézs. Ezen kívül olyan modern kiegészítőkkel is felvértezi az autót, mint a LED-es lámpák, a csörlő és a 3,5 tonnás vonóhorog. Emellett újrakárpitozzák a belső teret, rádiót építenek a műszerfalba, lekezelik az alvázat és terepgumikat szerelnek fel.

Egy restomod Puch G ára körülbelül 50 ezer eurótól indul.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/