/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A nap képe: az elektromos ős-Panda

2019. szeptember 26. 12:45   |   Autoblog
címkék:  

A Garage Italia Customs tuningcég Icon-E gyűjtőnéven frissített külsővel és belsővel bíró, elektromos hajtásláncú klasszikus autókat készít. Most az olasz dizájn egyik ékkövén, a Fiat Panda 4×4-en volt a sor, amelyből a következő néhány hónapban még négy egyedi darab fog születni. Az első a Panderis fantázianevű alkotás, melynek létrejöttéhez számos patinás gyártó is hozzájárult.

JBL x GarageItalia_PanderIS_VBC-2369

A Fiat Panda 4×4 Panderis makulátlan karosszériáját barnára fényezték és középen kék csíkkal díszítették, a kerekeit szintén barnára festették. Az ugyancsak gyári állapotúra restaurált utasteret pedig gyapjú kárpitozással varázsolták egyedivé. A gyapjút a több mint 350 éves múltra visszatekintő Vitale Barberis Canonico cég szállította, s a műszerfalon, illetve az üléseken találjuk meg. A JBL aktuális termékeiből összeállított audiorendszer is megtalálható a fedélzeten. A szakemberek négy darab Club 4020 coax hangszórót és egy Basspro SL aktív mélynyomót szereltek a Pandába, szépen a berendezéshez illesztve.

JBL x GarageItalia_PanderIS_VBC-2380

A Panderist nem belsőégésű, hanem elektromos motor hajtja; a villanyos hajtásláncot a Newtron Csoporttal közösen fejlesztették ki. Részleteket nem árultak el, csupán annyit tudunk, hogy a végsebesség 115 km/óra, az akkumulátor feltöltése pedig háztartási aljzatról 8, gyorstöltővel 3 óráig tart. A Panderis hatótávolságát 100 kilométerre mondják.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/