
420 LE
Bivalyerős V6-os motor a Cadillactől
A napokon belül, a New York-i Autókiállításon debütáló új Cadillac CTS középméretű szedánban jelenik meg a Cadillac új fejlesztésű, 3,6 literes V6-os biturbó erőforrása, amely a szegmens legpotensebb motorja lesz. 420 lóerőt ad le.

CTS SW
Jövőre jön a Cadillac prémium kombija
A Pebble Beach-i Concours d'Elegance autós szépségversenyen mutatja meg először a Cadillac legújabb modelljét, a CTS Sport Wagon kombit. A márka korábbi modelljeihez hasonlóan az új CTS Sport Wagon is összetéveszthetetlen, dinamikus jelenség, kijelenthetjük, az egyik legszebb kombi. A tervezőknek sikerült a formát a funkcióval ötvözni, a sportkombi csomagtere alapesetben öblös, 720 liter. A CTS SW a limuzinhoz hasonlóan kapható lesz összkerék-hajtással is. Az autónak a Pebble Beach-i premiert követően idén ősszel a Párizsi Autószalonon lesz az európai premierje, majd 2009. közepétől bevonul a Cadillac márkakereskedésekbe. Folytatás, galéria az ugrás után!

DÍZELLEL IS JÖHET
Cadillac kupé CTS-alapon
Az új Cadillac CTS-t lelkesen fogadta a közönség, a Detroiti Autószalonra ezért a dizájnerek egy 2+2 üléses, klasszikus vonalú kupét készítettek. A CTS Coupe Concept jellegzetes Cadillaces stílusjegyekkel van tele, kézzel kiszobrászkodott kasztnija helyenként vágott gyémántra emlékeztet. A kocsi tengelytávja megegyezik a CTS-ével, de 10 centiméterrel alacsonyabb nála. Motorterét számos motor fogadására készítették elő, szóba jöhet például a 3,6 literes direkt befecskendezéses V6-os vagy a fejlesztés alatt álló 2,9 literes turbódízel erőforrás. Reméljük lesz belőle sorozatgyártás.

CTS-V
Aszfaltszaggató Cadillac Detroitban
A sajtónapokkal hétvégén elinduló Detroiti Autószalonon a Cadillac már a CTS limuzin izmosított változatának második generációját mutatja be. A brutális megjelenésű CTS-V nem kispályázik, motorházteteje alá az új Corvette ZR1 hangyányit lebutított hajtóműve került, a 6,2 literes, kompresszoros V8-as azonban még így is jó 550 lóerőre és 745 Nm nyomatékra képes. Az újdonság hatsebességes kézi vagy automata váltóval lesz rendelhető, utóbbihoz a kormányra szerelt váltófülecskék is tartoznak. További műszaki adatokat a Cadillac egyelőre nem árult el a hátsókerékhajtású CTS-V-ről, melyet - a számok alapján - bátran versenybe küldhet akár a BMW M5 ellen is. Galéria a címre kattintva!