
új dimenzió
Jön a BMW iDrive következő generációja
időpont:2021. január 12. 20:05
szerző:Autoblog
címkék:bmw, ces, gesztusvezérlés, hangvezérlés, idrive, internet, las vegas, okostelefon, online, operációs rendszer
A Szórakoztató Elektronikai Kiállítás ezúttal teljes egészében digitális, 2021-es felvonásán a BMW az iDrive megszületésének huszadik évfordulóját ünnepli. A technológia lefektette napjaink végtelenül összetett, online-alapú felhasználói élményeinek alapját.

autós navigáció
Egy kazettára egy város fért rá – így kezdődött a digitális navigáció fejlődése
időpont:2020. december 29. 19:30
szerző:Autoblog
címkék:gps, igo, internet, navigáció, nng, okostelefon, online, önvezetés, térkép
Az autós navigáció története a klasszikus kesztyűtartóban elhelyezett autós térképekkel indult - napjainkban pedig szinte minden okostelefonon találunk műholdas navigációs rendszert, így a fiatalabb generáció számára a térképhajtogatás ismeretlen fogalom.

átállás
Az AAA AUTO az autók 20 százalékát már online értékesíti
időpont:2020. április 20. 20:00
szerző:Autoblog
címkék:aaa auto, autóvásárlás, használt autó, koronavírus, online
Az AAA AUTO által értékesített gépkocsik 20 százalékát már online vásárolták meg az ügyfelek április első felében, miközben a személyes ügyintézés és értékesítés bizonyos korlátozásokkal továbbra is engedélyezett.

connect auto
Összekapcsolt autós megoldás a Samsungtól
időpont:2016. február 25. 12:00
szerző:Autoblog
címkék:biztonságos vezetés, connect auto, internet, online, samsung
A Samsung más iparágak vezető szereplőivel közösen létrehozta a Samsung Connected Car megoldást, amit úgy terveztek meg, hogy a legújabb technológiák révén a gépkocsik intelligens központjává válhasson.

új kor köszönt be
Az interneten értékesítik majd a legtöbb autót – állítja egy tanulmány
időpont:2016. február 14. 19:30
szerző:Autoblog
címkék:autóipar, autókereskedés, autóvásárlás, internet, online
Európa meghatározó piacán, Németországban az autók közel 10%-át már online felületen értékesítik és az előrejelzések szerint ez a szám még növekedni fog. Az autógyáraknak és a kereskedőknek is alkalmazkodniuk kell a gyors változáshoz – mondja a Roland Berger tanulmánya.