
GENF
Rolls-Royce 200EX, a bébi-Rolls előfutára
A Rolls-Royce a Genfi Autószalonon állítja reflektorfénybe új, teljes mértékben funkcionáló koncepcióautóját, a 200EX-et, mely a jövőre megjelenő RR4 "bébi-Rolls" előzetese. A Rolls-Royce arra számít, hogy a kevésbé hivatalos megjelenés, a merészebb dizájn új vásárlókat csábít majd a márkához. A 200EX-ben debütál a márka új, 12-hengeres erőforrása is.

ÚJ MOTORRAL
Az első rajzok a bébi-Rollsról
A Rolls-Royce közzé tette 2010-ben érkező új, RR4 kód alatt futó kisebb modelljének dizájnrajzait. A kocsi nemcsak, hogy kisebb lesz a Phantomnál, de vadonatúj erőforrást is kap. A gyártás előkészítés már javában zajlik, bővítik az üzemet, s többek között egy második szerelőszalagot is építenek. Az RR4 hétköznapibb jelenség lesz a Phantomhoz képest, s esetében nagyobb hangsúly helyeződik a vezetési élményre. A Rolls-Royce bízik benne, hogy az új modell növeli majd a márka vonzerejét.

2010-BEN JÖN
Kémfotókon a bébi Rolls-Royce
időpont:2008. február 01. 14:31
szerző:Autoblog
Egyre közelebb kerül a szériagyártáshoz a Rolls-Royce új modellje, a Phantomnál körülbelül 1 méterrel rövidebb, RR4 kódnév alatt futó limuzin. Az 5 méter hosszú autó az évtized végére a szalonokba is kerülhet, mégpedig az Autocar értesülése szerint 175 ezer fontos alapáron, ami 230 ezer eurónak felel meg. A bébi-Rolls hű marad a Phantom formavilágához (vastag C-oszlop, hátrafelé nyíló ajtók), de jóval alacsonyabb lesz és motorháza is rövidebb lesz. Újabb különbség, hogy míg a Phantomnak önhordó alumínium váza van, addig az RR4-nek acél/alumínium hibrid karosszériája lesz, mely számos ponton megegyezik majd a BMW 7-es sorozatáéval. Emellett az új Rolls hajtásláncát és elektronikai rendszerét is a bajor limuzintól fogja örökölni. Az RR4 orrában többfajta erőforrás is dolgozhat: szóba jöhet a BMW X6 407 lóerős 4,4 literes biturbója és a 760i 445 lovas V12-ese, de egy dízelmotor beépítését sem zárták ki.