Cikk nyomtatása | Hozzászólások (1) |
| Több

5,8 millió forintról indul az új Suzuki Jimny

2018. szeptember 21. 08:30   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Németországban kezdi először árusítani sikeres kisterepjáróját a japán márka, ahol a belépő szinten is gazdag ellátmánnyal érkezik a Jimny, míg a fullos verzió átszámítva 6,5 milliót kóstál. Egyféle motor, kétféle váltó és temérdek izgalmas szín szerepel a palettán.

Október 27-én érkezik Európába az új Suzuki Jimny.

A modellről korábban írtunk már itt és itt, azonban mostanra minden részlet napvilágot látott. Így az árazás és a hozzá dukáló ellátmány is kiderült – azonban egyelőre csak Németországban ismert a lista.

Az autót egyféle motorral, kétféle váltóval és ellátmánnyal lehet rendelni, mely utóbbiak közül a Comfort jelenti a belépő szintet. Ezt 17 915 euróért, azaz 5,8 millió forintért lehet majd hazavinni, és többek között ötfokozatú kézi kapcsolású váltót, Bluetooth csatlakozásra is képes MP3-as CD játszót, manuális klímát, elektromos ablakokat, sebességhatárolós tempomatot, fűthető első üléseket, elektromosan állítható tükröket, fényérzékelőt, ködlámpákat, 15 collos alufelniket, valamint magasságban állítható multifunkciós kormányt foglal magában. Csak ennél az ellátmánynál kérhető a mára kissé elavultnak számító automataváltó 1180 euróért (382 ezer forintért).

A Comfort+ felszereltségi szint már automata klímát, LED fényszórókat, navigációt is magában foglaló színes kijelzős rádiót, fűthető tükröket és bőr kormánykereket foglal magában. Ezért cserébe némileg többet, 19 985 eurót (6,5 millió forintot) kell leszurkolnia a németeknek.

Ezen felül már csak a metálfény (500 euró, vagyis 162 ezer forint) és a csak Comfort+ felszereltség esetén igényelhető kéttónusú festés (330 euró = 107 ezer forint) kerül plusz pénzbe.

Ami a biztonságot illeti, a vészfékasszisztens és a közlekedési táblafelismerő segíti aktívan a vezetőt, azonban sajnos így is csak három csillagot kapott a szigorított Euro NCAP teszten a kis terepjáró. A meghajtásról egy 1.5 literes szívó benzinmotor gondoskodik 102 lóerővel, a tapadásért pedig a felezővel is ellátott Allgrip Pro összkerékhajtás felel. A vegyes átlagfogyasztás 6,8 liter kézi, 7,5 liter automataváltóval, míg a széndioxid-kibocsátás 154, illetve 170g/km.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Lajos Németh
2018-09-21 - 12:17

Katasztrófális törésteszt! Alíg 3 csillag!!!


Hírek

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!