/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A magyarok a dízel autókat kedvelik

2016. november 07. 19:00   |   Autoblog
címkék:  

A régió egyik legnagyobb használtautó-kereskedési hálózata, az AAA AUTO értékesítései adatai alapján hazánkban a legnépszerűbb autó az Opel Astra, a Suzuki Swift és a Ford Focus. Az értékesített autók kétharmada pedig dízelüzemű.

Az AAA AUTO csoportszinten 58 ezer autót értékesített az idei év első tíz hónapjában. Hálózatát több mint 40 kereskedés és telephely alkotja Csehország, Magyarország, Lengyelország és Szlovákia területén. A cégcsoport idei első 10 havi értékesítési adatai alapján az eladott autók átlagára csoportszinten 2 145 000 forint, míg a magyar piacon 1 628 000 forint volt. A magyar vevők mind a márka, mind pedig az autó típusa szempontjából egyedi preferenciákkal rendelkeznek.

Az AAA AUTO adatgyűjtési hálózata és piackutatatási rendszere 30 elemző bevonásával a használatautó-árak alakulásán és a hirdetett gépkocsik számán kívül egyéb trendeket is figyel a vállalat piacain. A rendszer elősegíti a kínált gépkocsik pontos beárazását és értékbecslését annak érdekében, hogy az AAA AUTO a piaci feltételeknek, valamint az üzleti modelljének megfelelően a lehetséges legjobb árat tudja kínálni ügyfeleinek. Az adatgyűjtő platform segítségével az AAA AUTO azonosítani tudja a legnépszerűbb modelleket és gépkocsitípusokat, és ezekhez igazítja készletét.

„A használtautó-vásárlóknak egyértelműen mások a preferenciái Magyarországon, mint a többi piacunkon. Ez nagyrészt annak köszönhető, hogy a magyar piacot az Opel és a Suzuki helyi gyártólétesítményei uralják, míg a cseh és a szlovák piacot a Škoda. Vannak azért közös trendek is, például a Ford és a Volkswagen az egész régióban jó választás a használtautó-vásárlásra készülők számára” – nyilatkozta Karolína Topolová, az AAA AUTO International vezérigazgatója.

Az AAA AUTO első 10 havi csoportszintű értékesítési adatai alapján a vevők 12 százaléka vásárolt automata sebességváltós modellt, míg Magyarországon ez az arány 10%. Csoportszinten az ügyfelek 55 százaléka választott dízel gépkocsit, míg Magyarországon 67 százalék. Az egyes karosszériatípusok népszerűsége is kissé eltérő a régió országaiban. Magyarországon például a ferdehátú autókat (48%) és a szedánokat (18%) sokkal jobban kedvelik, mint a szomszédos piacokon.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/