/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A Renault bemutatta pickupját

2016. július 01. 13:15   |   Autoblog
címkék:  

A Renault leleplezte egytonnás pickupját, az Alaskant. A Nissan Navarával közös műszaki alapokon nyugvó Alaskan elsődleges feladata az lesz, hogy regionális szereplőből globálissá tegye a Renault-ot a pickup szegmensben. Ennek ellenére az Alaskan Kolumbiában debütált és a forgalmazása is ott kezdődik meg.

Tavaly 15 millió kishaszonjárművet értékesítettek világszerte, a mennyiség egyharmadát pedig pickup modellek tették ki. A Renault Latin-Amerikában már régóta meghatározó szereplője ennek a piacnak, tavaly bemutatott féltonnás Duster Oroch pickupja még tovább erősítette a jelenlétét. Most pedig érkezik az eggyel nagyobb Alaskan, amivel a francia gyártó már a nemzetközi piacokon is meg szeretné vetni a lábát.

A Renault Alaskan, bár méretileg és műszakilag megegyezik a Nissan Navarával, egyedi megjelenésű jármű. Tervezői rászabták a vadonatúj Renault személyautók arcát, a márkaidentitásnak megfelelő széles krómozott hűtőráccsal és a sarkokig kihúzott, C-alakú nappali világítással felszerelt fényszórókkal. Az izmos motorháztetővel együtt az Alaskan mély benyomást tesz a szemlélőre. A Navara rokonság leginkább oldalnézetből érhető tetten, innen szemlélve az Alaskan pontosan megegyezik a japán pickuppal.

Az Alaskan szimpla vagy duplakabinos kivitelben, rövid vagy hosszú platóval lesz elérhető, akárcsak a Navara. Örökölte tőle az igényes, ötlengőkaros hátsó felfüggesztést is, ami jelentősen javítja a menetkomfortot a laprugós megoldással szemben. Vontatási kapacitása 3,5 tonna, mi szintén a legjobb a szegmensben. Hajtásláncok terén sincsen meglepetés, az Alaskant 2,3 literes négyhengeres biturbó dízelmotorok mozgatják, 160 vagy 190 lóerővel. Egyes piacokon a pickup 2,5 literes 160 lovas benzinmotorral és a régi 2,5 literes 190 lóerős turbódízel aggregáttal is megvásárolható lesz. A vevők kérhetnek hatfokozatú manuális vagy hétsebességes automataváltót.

Az Alaskanban forgókapcsolóval lehet a különböző hajtásképletek között váltani, a hátsókerék-hajtás mellett rendelkezésre áll összkerékhajtás és négykerék-hajtás felező áttétellel. Nehéz terepen a hátsó differenciálmű külön összezárható. Az Alaskan emellett 23 centiméteres hasmagasságot, kedvező terepszögeket, emelkedőn való elindulást segítő és lejtmenetvezérlő rendszert is kínál.

A Renault Alaskan Kolumbiában debütált és az értékesítése is ott indul el.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/