/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Átváltozott az Isuzu D-MAX

2019. október 15. 18:10   |   Autoblog
címkék:  

Az Isuzu D-MAX pickup teljes átalakuláson ment keresztül. Változott a külseje, modernebb és minőségibb lett a beltere, szilárdabb lett a váza és takarékosabb a motorja. Értékesítése október 19-én kezdődik.

Az Isuzu 1974 óta Thaiföldön gyártja kisteherautóit, így a D-MAX-ot is; a mai napig már több mint 4 millió pickup hagyta el a gyárkaput. A helyi viszonyokhoz és időjáráshoz tökéletesen megfelelő D-MAX a dél-kelet ázsiai ország legnépszerűbb platósa.

Az új D-MAX elődjénél sokkal merészebb, látványosabb formatervet kapott, marconább tekintettel, lendületes sziluettel és egyedi kialakítású hátfallal. A morcosra húzott első fényszórókban diódák felelnek a tompított és a távolsági világításért, s a hátsó lámpák is LED-esek. A D-MAX megjelenése kifejezetten tekintélyt parancsoló.

Az utastérben körös-körül puhább tapintású, minőségibb anyagokkal találkozunk, s a teljes berendezés is új. Középen egy Apple Carplay/Android Auto kompatibilis, 22,8 cm átmérőjű érintőképernyő kapott helyet, alatt a klíma kezelőpaneljén billenőkapcsolókat találunk. Kicserélték az üléseket is, az elsők jobban tartják a testet és opcióként motorosan állíthatók, míg a második soriak sokkal kényelmesebbek.

A motorháztető alatt egy továbbfejlesztett 3 literes turbódízel motort találunk, amely a 250 MPa-ra növelt befecskendezési nyomásnak és a változó geometriájú turbófeltöltőnek köszönhetően erősebb és takarékosabb elődjénél. 190 lóerőt ad le 3600-as fordulatszámon, maximális nyomatéka pedig 450 Nm 1600 és 2600-as fordulatszám között. A kisebb, 1,9 literes dízelmotoron szintén csiszoltak egy kicsit.

Ami a D-MAX erőátviteli rendszerét illeti, a korábbi helyett egy szimpla alumínium hajtótengelyt építettek bele, s a hátsó differenciálzárat elektromagnetikusra cserélték. A kétkerékből négykerékbe kapcsolás rövidebb ideig tart, akárcsak a normálból felező áttételbe váltás. A kormányzást is módosították; direktebb lett az áttétel, általában könnyebb lett tekerni és kisebb lett a fordulókör. A fékrendszert is feljavították, nőtt a tárcsák átmérője. Végül pedig a karosszériamerevség is javult 20 százalékkal.

Az új Isuzu D-MAX értékesítése Thaiföldön október 19-én indul.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/