/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Bemutatkozott a Subaru Legacy hatodik nemzedéke

2014. február 07. 19:30   |   DG
címkék:  

A Chicagói Autószalonon a Subaru bemutatta a hatodik generációs Legacy szedánt, amely külső-belső átalakításon esett át, emellett számos új biztonsági rendszert vonultat fel. Észak-Amerikában kétféle, egy 2,5 és egy 3,6 literes boxermotorral fogják árulni.

Az új Legacy dizájnja nem hozott forradalmi változásokat, az új modell nagyon hasonlít az elődre. A tervezők azért igyekeztek némileg sportosabb formát adni a négyajtósnak. A hatszögletű hűtőrács és a „sólyomszem” fényszórók tipikus subarus formai jegyek, és az alsó légbeömlő nyílással együtt karakteres arccal ruházzák fel az autót. Oldalról és hátulról szemlélve már nem túlságosan izgalmas a Legacy, de szerencsére nem olyan magas és bumfordi, mint az előd.

Az új Legacy kabinja még kényelmesebb, tágasabb és világosabb lett. Bár a külső méretek nem változtak (4796 x 1840 x 1500 mm), a belső tér a különböző okos megoldásoknak köszönhetően nagyobb lett. Az A-oszlopot előrébb tolták, a két első ülés közötti távolságot megnövelték, a hátul ülők csípőpontját megemelték a természetesebb üléspozíció érdekében, de a lábteret is bővítették. A Legacy a vezetői asszisztens rendszerek tekintetében is előre lépett. Felszerelték sztereo kamerával, ami az autó előtti forgalmat pásztázza és segít elkerülni a baleseteket, van benne holttér-figyelő és hátsó keresztirányú forgalomfigyelő rendszer, sávváltás figyelő asszisztens, és kanyarba beforduló LED-es ködlámpákat is kapott.

A Legacy felfüggesztését, kormányzását és fékrendszerét is tovább fejlesztették, a karosszériát pedig tovább merevítették. Az Egyesült Államokban az új Subaru Legacy kétfajta benzines boxermotorral lesz elérhető. Egyik az átdolgozott, 2,5 literes négyhengeres szívó boxer erőforrás 175 lóerővel és 235 Nm nyomatékkal, a másik pedig a 3,6 literes hathengeres boxer 256 lóerős teljesítménnyel és 334 Nm nyomatékkal. Mindkét hajtóműhöz Lineartronic fokozatmentes váltóművet kapcsolnak.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/