Bemutatta gyönyörű tanulmányát Párizsban a DS márka
A Citroenből kiváló DS márkacsoport hazájában szerette volna elsőként megmutatni a benne rejlő potenciált, így elvitte a Párizsi Autószalonra a kívül-belül ultramodern és kényelemre hangolt Divine koncepcióautóját.
Egy sportos, mégis elegáns kompakt modell személyében mutatta be a Citroenből kiváló, és önálló márkanevet képviselő DS csoport a benne rejlő potenciált.
Épp ezért a Divine Concept a gyártó állítása szerint nem azért készült, hogy egy adott modellt mutasson be, hanem inkább az egész márkára jellemző vonásokat, ötleteket, technológiákat, melyek egyértelműen a jövőbe mutatnak. Ha külső alapján ezt nem vonnánk le, elég megnézni a tanulmány belsejét, ahol csakis a legfinomabb és igazán szemet gyönyörködtető anyagok kaptak helyet.
A háromdimenziós head-up kijelzőt a Lesage divatház íves és éles hímzései, valamint a Swarovski kristálydíszítései veszik körül tökéletes színbéli és formai harmóniában. A külsőt a lézeres és LED technológiát egyaránt felhasználó fényszórók és hátsó lámpák, valamint a lamellás hátsó ablak teszi ellenállhatatlanná a 20 collos lebegőküllős kerekek kíséretében.
A 4,21 méter hosszú, 1,98 méter széles és 1,35 méter magas sportos luxuskompakt első kerekeinek meghajtásáról egy 1.6 literes benzines turbómotor gondoskodik 270 lóerővel és 330 Nm-es maximális forgatónyomatékkal 145 gramm kilométerenkénti széndioxid-kibocsátás mellett.
Az autóról korábban itt írtunk részletesebben.