/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Gyönyörű kupét épített az Infiniti

2016. január 21. 18:55   |   Autoblog
címkék:  

A Detroiti Autószalonon debütált az Infiniti új kupéja, a Q60, amelyet a márka új fejlesztésű, 400 lóerős ikerturbós V6-os motorja hajt. A lendületes formájú kétajtós megerősíti az Infiniti jelenlétét a prémium kupék szegmensében és fontos szerepet kap a márka globális növekedésében. A Q60 az év második felében kerül piacra.

Az Infiniti Q60 a kedvelt G35 és G37 kupék vérvonalát folytatja. Megjelenése dögös, motorja pedig hathengeres és V-elrendezésű, ahogy eddig. A karosszérián felfedezhetők a tipikus infinitis stílusjegyek, mint a dupla boltíves hűtőrács, a sarló alakú C-oszlop, továbbá az emberi szemre emlékeztető, teljesen LED-es fényszórók. A karosszéria minden irányban gyarapodott, az autó 4683 mm hosszú, 1850 mm széles és 1385 mm magas, a tengelytáv pedig 2850 mm-es. A Q60 gyönyörűen néz ki, izmos domborítások és merészen húzott vonalak dominálnak rajta, süt róla a dinamizmus. A kerékjáratokat amennyire lehet szűkre szabták, ami szintén a sportosság kelléke; a széria 19-es kerekek helyett 20 colos garnitúra is kérhető.

A motorháztető alatt üdvözölhetjük az Infiniti (Nissan) új fejlesztésű VR motorcsaládjának 3 literes hathengeres, ikerturbós tagját, amely 400 lóerőt (6400 ford./percnél) és 475 Nm nyomatékot (1600-5200 ford./percnél) állít a pilóta szolgálatába. A Q60 emellett választható a jelenlegi Infiniti modellekből ismert 2 literes, 208 lovas négyhengeres turbómotorral is, amely 350 Nm nyomatékot ad le már 1500-as fordulatszámtól.

Az új kupéba beszerelték a márka egyedi, fejlett direkt adaptív kormányzását, amely még jobb kormányérzetet és gazdagabb visszajelzést ad, miközben a személyre szabásra is lehetőséget nyújt. A direkt adaptív kormányzás gyorsabban továbbítja a vezető parancsait, mint egy mechanikus rendszer, és kevesebb korrekciót igényel. A menetmód-választó rendszer menüjében állítható a visszajelzés erőssége, hat különböző séma szerint. A négyhengeres kivitelek fogasléces sebességfüggő kormányzással szerelve kerülnek forgalomba.

Felfüggesztésből is kétféle létezik, a 3 literes aggregáttal hajtott modellek adaptív lengéscsillapítókkal szerelt „dinamikus digitális felfüggesztéssel” érkeznek. A komfortosra hangolt mellett a sofőrök választhatják a sportos beállítások valamelyikét, ahol a felfüggesztés érezhetően feszesebbre vált. Sport és Sport+ módban a hétfokozatú automataváltó karakterisztikája is megváltozik.

A biztos útfogásról intelligens négykerék-hajtás gondoskodik. Alaphelyzetben fele-fele arányban oszlik meg a hajtónyomaték a tengelyek között, azonban ha nincs szükség az extra tapadásra, a rendszer a hátsó kerekekre irányítja a nyomaték 100 százalékát. Az autót emellett telerakták aktív és passzív biztonsági technológiákkal, van 360 fokos kamera, intelligens sebességtartó, gyalogosfelismeréssel kiegészített vészfékrendszer, sávtartó és holttérfigyelő rendszer, valamint mögöttes forgalomfigyelő rendszer is.

Az új Infiniti Q60 sportkupé 2016 második felében kerül piacra.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/