/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Egy új Ferrari Japánnak

2016. december 13. 19:00   |   Autoblog
címkék:  

A Ferrari meglepetéssel készült a japán vásárlóknak, 10 darabra limitált egyedi modellt mutatott be a márka szigetországi jelenlétének 50. évfordulója alkalmából. A kétüléses, középmotoros, targatetős J50 a 70-es és 80-as évek kedvelt Ferrari modelljei előtt tiszteleg. A J50-ből összesen 10 darabot készítenek, s mindegyiket a vevő igényeinek megfelelően állítják össze.

A J50 a 488 Spider modellen alapul és az Év Motorja díjat elnyert 3,9 literes biturbó V8-as aggregát hajtja 690 lóerős teljesítménnyel. A menetteljesítményekről nincsenek információk, ám a Spider adataiból kiindulva a nulla-százas gyorsulás 3 másodperc körül van, a végsebesség pedig eléri a 325 km/órát.

Sokkal érdekesebb a karosszéria, ami egy merőben új formatervezési irányvonalat vetít előre a márkánál. Egy radikális, futurisztikus formanyelv, ami jellemezheti majd a közeljövő új Ferrari modelljeit. A kocsi orra lapos és hegyes, a szélvédő döntött, a fekete A-oszlopok pedig az oldalablakokkal együtt bukósisak hatást keltenek. A kocsi egyik legmeghatározóbb stíluseleme, a fekete oldalsó választóvonal a GTO-n, az F40-en és az F50-en is felbukkant dizájnelem újraértelmezése. Megváltoztatja az autó vállvonalát, mivel a szokásosnál alacsonyabban húzódik. Ezzel lényegében barchettát farag a kocsiból.

A Ferrari középmotoros autóira jellemző módon az első fedél közepe mélyebb és két karbon légnyílást is vágtak bele, amitől még pengébben néz ki. A teljesen LED-es fényszórók is különösen dinamikusan festenek. A lökhárító egyedi tervezésű, csakúgy, mint a teljes hátsó szekció. A motor átlátszó polikarbonát fedelet kapott, ami a két bukócső kiterjesztéseként jelenik meg. Fölöttük pedig egyedi légterelő ível át, felidézve a 60-as évek sport prototípusait. A far négy kerek lámpája a GTC4Lusso modellt idézik, középen pedig nagyméretű hátsó szárny nyúlik hátra. A kerekek 20 colosak és szintén egyedi dizájnt képviselnek.

A J50 kabinjában egyedi mintázatú bőr/Alcantara kagylóüléseket találunk, s a huzat a műszerfalra is kiterjed. Az ajtóbelsőkön és a cockpiton szénszálas betéteket alkalmaztak, a kormány pedig karbon váltófüleket kapott. A kétrészes targatető anyaga szintén szénszál, s ha nincs szükség rá, az ülések mögött tárolható.

A Tokióban leleplezett Ferrari J50 speciális háromrétegű vörös fényezésben tündököl, egyébként a leendő vevők majd szabadon választhatják meg az autó külső és belső színét.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/