/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Ennyire állat Kia sem volt még

2012. február 16. 18:38   |   DG
címkék:  

A Kia kaliforniai dizájnstúdiója a Chicagói Autószalonra építette a Track’ster tanulmányt, amely tulajdonképpen a Soul kétajtós, teljesítményre kihegyezett testvére. Kemény, mint egy bulldog.

A Kia Track’ster mindenekelőtt impozáns szélességével vonja magára a figyelmet (192 cm); mintegy 13 centiméterrel szélesebb a normál, 5-ajtós Soulnál. Rögtön ezután a fehér/narancs fényezésen akad meg a szem. Míg a fehér kiemeli a karosszéria vonalait és domborulatait, addig a narancs a versenyzés világához köthető.

Hihetetlenül ütős, izmos járgány a Track’ster. Elölről a szépen integrált fényszórók, a karbon foglalatú hűtőrács, továbbá az alsó, egyedi mintázatú légbeömlő nyílásról válik emlékezetessé, amelynek két oldalára nagyméretű, selyemfényű alumínium keretes LED-es menetfényeket telepítettek. De minden más is nagyon rendben van. Tökéletesen összedolgozták például az első spoilertoldatot, a küszöbidomokat, valamint a hátsó szoknyát a kiszélesített sárvédőkkel. S a narancssárga szín ott és olyan mértékig jelenik meg a karosszérián, ahogyan kell.

A Track’ster kerékjárataiban egyedi HRE-K1 alufelnik forognak, amelyek megtervezésében a Kia csapata is részt vett. A tetszetős görgőkre masszív, elöl 245/40/19, hátul pedig 285/35/19 méretű Michelin sportgumikat húztak, így a Track’ster hátulnézetből különösen nagyot mutat. A kerekek mögött Brembo fékrendszer teljesít szolgálatot, elöl 14, hátul 13,6 colos tárcsákkal, valamint 6- és 4-dugattyús nyergekkel.

Ha a Track’ster külseje nem lenne elég a pulzusszám emeléséhez, a hajtásláncnak biztosan sikerül. A tervezőgárda egy 2 literes, soros négyhengeres turbómotort ültetett a kocsi elejébe, amely 250 lóerejét mind a négy keréknek átadja. Igen, a Track’ster összkerékhajtású, és nem automata váltó dolgozik benne, hanem rövidített váltóutakkal rendelkező hatgangos kézi szerkezet. Természetesen az ültetett sportfutómű is szériatartozék.

Az utastérben narancsszínű vadbőr kagylóülések és szürke bőr/Alcantara kárpitozás kombinációját találjuk. A Track’ster hátsó üléseit azonban eltávolították, és egy szerszámos tálcával helyettesítették. Mivel a kocsi elsősorban versenypályás használatra készült, a tálcán elférnek a bukósisakok, a versenyoverallok, egy komplett szerszámosláda és pótkerék is. A vészhelyzet esetén bevethető eszközöknek külön ládát alakítottak ki a Kia hátuljában.   

A Kia Track’ster sajnos nem kerül gyártásba, de a következő Soul hasonlíthat majd hozzá. A Track’ster az utóbbi évek legdögösebb Kiája; szerintem lesznek olyanok, akik ilyenre alakíttatják majd át Soul autójukat valamelyik tuningcéggel.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/