/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Exkluzív ritkaság készült a Porsche 911 Turbo S-ből

2017. június 09. 12:30   |   Autoblog
címkék:  

Az új Porsche 911 Turbo S Exclusive Series a valaha készült legerősebb és legritkább 911 Turbo S modell. A 27 lóerős teljesítménynövelés mellett a 911 Turbo S Exclusive Seriest egyedi formai megoldásai, kimagasló minőségű anyagai és luxusban bővelkedő részletei is megkülönböztetik a hagyományos Turbo S modellektől. A 607 lóerős Coupéból világszerte összesen 500 példány készül.

A sportautó részletekbe menő, aprólékos, kézzel történő kidolgozásáért a zuffenhauseni központú Porsche Exclusive Manufaktur a felelős. A korábban csak „Porsche Exclusive” részlegként ismert házon belüli műhely a különleges ügyfélkívánságok megvalósítására szakosodott, valamint a limitált példányszámú modellekért felelős. És most elsőként a Porsche ügyfelei megvásárolhatják az autójuk kialakításához illő Porsche Design kronográfot is.

A 3,8 literes hathengeres biturbó boxermotor teljesítményét 580-ról 607 lóerőre emelték, a nyomatékot pedig 750 Nm-re tornászták fel. A 911 Turbo S Exclusive Series így 2,9 másodperc alatt gyorsul fel százra és a 0-200-as gyorsulást is letudja 9,6 másodperc alatt. A végsebessége 330 km/óra.

A 911 Turbo S Exclusive Series 20 colos feketére fényezett, központi kerékcsavaros kerekeket kap szériában, melyek vonalait az új lézertechnológiával felvitt aranysárga metálfényezés hangsúlyozza ki. A kerámia fékrendszer nyergei első ízben elérhetőek a gyáritól eltérő, feketére fényezett verzióban, aranysárga metálszínű Porsche logóval. A PASM aktív sportfutómű és a Sport Chrono csomag szintén az alapfelszereltség részét képezi. A hátsókerék-kormányzás, valamint PDCC dőlésszabályozó rendszer még nagyobb mértékben fokozza a menetdinamikát és a stabilitást.

A 911 Turbo S Exclusive Seriest társaitól jól megkülönböztethetővé teszi az exkluzív aranysárga metálfényezése, amelyet számos szénszálas alkatrész egészít ki, például a csomagtérfedél, a tető és az oldalsó szoknyák. A tetőn és a csomagtérfedélen végigfutó két karbon hullámvonal még jobban kihangsúlyozza az autó sportosságát. A hátulnézetet a Turbo Aerokit hátsó légterelője dominálja, amelyet új hátsó lökhárító, szénszálas légbeömlő és két ikervégződéssel rendelkező, fekete, rozsdamentes acél kipufogórendszer egészít ki. A légterelőket a Porsche Exclusive manufaktúra emblémája díszíti. Az aranysárga metálfényezés mellett a modell más külső színekben is elérhető.

Az utastér elegáns és egyedi. A 18-irányban állítható sportüléseket két réteg perforált bőr borítja. A belső réteg két aranysárga vonallal biztosít igazán különleges megjelenést. A varrások és a fejtámlák Turbo S hímzése szintén aranysárga kontrasztszínű, miközben a tetőkárpit aranysárga kettős vonallal ellátott Alcantarából készül. A szénszálas belső csomag betétjeiben aranyszínű szálak futnak. Az utasoldalon található tábla a limitált kiadás számával még jobban kihangsúlyozza az autó exkluzivitását. Az ajtók küszöblécei szintén szénszálból készülnek, és megvilágított Exclusive Series feliratot kapnak.

A limitált szériás 911 Turbo S mellé most első ízben választható olyan Porsche Design kronográf, amely ugyanolyan megjelenésű, mint a hozzá tartozó jármű. Ugyancsak 500 példányban elérhető, mint az autó. Bőr Exclusive Series bőröndszettet is kreáltak az autóhoz, melynek megjelenése és mérete is tökéletesen illeszkedik az autóhoz.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/