/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Jön a negyedik generációs Lexus LS

2006. január 09. 09:50   |   Autoblog
címkék:  

A negyedik LS nemzedék egy hosszú tengelytávú változatot is felvonultat, az igazi szenzáció azonban a világ első, nyolcsebességes automataváltója.


17 évvel az első LS széria bemutatása után a japán gyártó ismét letette a névjegyét: a negyedik LS sorozat a teljesítmény, a kifinomultság és a luxus újfajta kombinációját adja. Az LS-t egy vadonatúj, szupermodern 4,6 literes V8-as erőforrás hajtja, körülbelül 380 lóerős teljesítménnyel és 500 Nm-es nyomatékkal. A japán mérnökök – bravúrosan – ehhez egy nyolcsebességes automata váltóművet kapcsoltak, amely a világ első ilyen szerkezete személyautóban. A Lexus LS 460 0-96 km/órás sebességre így 5,5 másodperc alatt gyorsul fel. Az LS 460 emellett teljesíti majd az igen szigorú Ultra-Low Emissions Vehicle II (ULEV II) normát.


A Lexus LS 460L a gyártó történetének első hosszú tengelytávú típusa lesz; teljes hossza 5,13 méter, tengelytávja 3,07 méter (az LS hossza pontosan 5 méter, tengelytávja pedig 2,94 méter). Az LS 460-nál még nagyobb komfortot és kényelmet kínáló limuzin négyszemélyes utasterében a hátsó utasok úgy érezhetik magukat, mint egy magánrepülőgép fedélzetén. A luxus érzet megteremtésében fontos szerepet játszik a fűtött kormánykerék, a négyféle árnyalatú, különleges bőrkárpitozás, valamint a hozzá illő háromféle faberakás.

A hátsó utasok elektromosan szabályozható fotelekben foglalhatnak helyet, amelyek lábtámasszal és masszázs funkcióval is rendelkeznek. Az első ülések háttámlájából faasztalok nyithatók le, a szórakoztatásról pedig egy plafonról lenyíló 22 centiméteres monitor és az új, 19 hangszórós Mark Levinson audiorendszer gondoskodik, ami mozitermet varázsol a Lexusból. Az új LS-be testhőmérséklet-szenzorokat is beépítettek, amelyek mind a négy ülésnél segítenek szinten tartani az ideális hőmérsékletet. További luxuselemek a szervós hátsó ajtók, valamint az automatikusan nyitó/záródó csomagtér-ajtó.


Az új LS a 2006-os GS-hez és IS-hez hasonlóan a Lexus új, kifejező dizájnfilozófiája, az L-stílus szerint épült meg, elegáns, miközben erős érzelmeket ébreszt. A még jobb menetkomfort érdekében a hátsó ötlengőkaros multilink felfüggesztést teljesen áttervezték, módosították az elektromos kormányzást, és új menetstabilizáló rendszert (VDIM) építettek az autóba. A VDIM az elektromos gázpedálon keresztül integrálja és vezérli az elektronikus fékrendszert (ECB), az elektronikus kormányzást (EPS), a járműstabilizáló elektronikát (VSC), a blokkolásgátlót (ABS), a fékasszisztenst (BA) és fékerőelosztót (EBD), valamint a motor nyomatékát.

A 2007-es modellévű Lexus LS 460 és LS 460L forgalmazása előreláthatólag idén ősszel indul.



Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/