/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Jön az Audi A5 Sportback

2009. június 18. 16:46   |   Autoblog
címkék:  

Hamarosan itt lesz a harmadik Audi A5 verzió, a Sportback. A különleges modell tulajdonképpen egy ötajtós kupé, az Audi szerint egyesíti a kupék érzelemdús és elegáns formavilágát a limuzinok kényelmével és a kombik praktikumával. Az egyedi vonalvezetésű Sportback ősszel csatlakozik a kupéhoz és a kabrióhoz.

Egyelőre egy fotót közölt az Audi az újdonságról, amelyen látszik, az A5 Sportback sportosan elnyújtott vonalaival tűnik ki. Nagyméretű csomagtér-ajtaja tökéletesen illeszkedik farkialakításába. A Sportback 36 mm-rel alacsonyabb az A4 limuzinnál, kifejezetten rövid első és hátsó túlnyúlásokkal, 2810 milliméteres tengelytávval, szűk oldalablakokkal és keret nélküli ajtókkal rendelkezik, így már alig várjuk, hogy lássunk róla „egész alakos" képeket.  

A csomagtér térfogata 480 liter, ami közel van az A4 Avantéhoz, s a hátsó ülések lehajtásával 980 literre növelhető. Az A5 Sportback mind a négy üléshelyén magas fokú kényelmet kínál, mérsékelt magassága és hátrafelé ereszkedő tetővonala ellenére azonban az A4 kombiéval összevethető nagyságú fej- és lábteret kínál.

Az A5 Sportback palettáján megjelenésekor két benzines és három dízel erőforrás sorakozik. Az egyik benzines változat a 211 LE teljesítményű, 350 newtonméter forgatónyomatékú 2.0 TFSI quattro, a másik pedig a 265 lóerőt produkáló, ugyancsak a quattro hajtással szerelt, 3,2 literes V6-os modell. A bázis dízelmotor a 2 literes common rail TDI 170 lóerővel és 350 Nm-rel, melyet a 190 lovas, 400 Nm nyomatékú 2,7-es TDI követ a sorban. A 3 literes V6-os zárja a sort a maga 240 lóerejével és 500 newtonméterével.

Az A5 Sportback-hez is rendelhető lesz az Audi drive select rendszer, amellyel a vezető a gázadási reakciók karakterisztikáját, a hétfokozatú S tronic vagy a multitronic sebességváltó kapcsolási pontjait, illetve a servotronic kormányberendezés áttételét három különböző jellegmező mentén alakíthatja. A rendszer része lehet még a lengéscsillapítók adaptív szabályzása, a változó áttételű dinamikus kormányzás, valamint a 3.0 TDI és a 3.2 FSI esetében a sport-differenciálmű. Amennyiben a felszereltség az MMI kezelési rendszert is tartalmazza, egy negyedik, szabadon programozható üzemmód is rendelkezésre áll.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/