/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Lesz új Nissan Z sportkocsi

2020. szeptember 20. 15:15   |   Autoblog
címkék:  

A Nissan megmutatta az új Z Proto tanulmányt, így most már biztosak lehetünk benne, hogy jön a Z sportkocsi új generációja. A dögös kinézetű, kompakt méretű, hátsókerék-hajtású sportkocsi V6-os ikerturbós motorjával és kézi váltójával felejthetetlen élményeket ígér.

A Japánban, egy lelkes csapat által tervezett és fejlesztett Z Proto friss és vonzó megjelenésű sportkocsi, amely összetéveszthetetlen sziluettjével az eredeti modellnek állít emléket. Citromsárga karosszériafényezése pedig az első generációs Z (S30) és a 300ZX (Z32) modell népszerű külső színére utal. A retró vonalvezetést modern stíluselemekkel kombinálni, s egy végeredményben kifejezetten modern autót alkotni nem volt egyszerű dolog, de a Nissannak sikerült. Reméljük, hogy a sorozatgyártású változat alig tér majd el ettől a tanulmánytól.

A motorháztető kialakítása és a könnycsepp alakú fényszórók az eredeti Z-t juttatják eszünkbe. A négyzet alakú hűtőrács nagyjából akkora, mint a jelenlegi modellé, ovális kivágásai azonban modernebb kinézetet kölcsönöznek számára. Oldalnézetből a legegyértelműbb a kapcsolat az ős Z modellel. A tetővonal a szélvédőtől egészen a csapott far pereméig ereszkedik, amely az eredeti Z modellen alacsonyabb volt, mint az első sárvédő magassága. Szintén ikonikus jegyek a hátsó oldalablakok formája és a Z jelvények a hátsó oszlopokon.

A far kialakításánál a tervezőket a 300ZX inspirálta. A vízszintes elrendezésű LED-es lámpákat fekete keretbe foglalták. Az első és hátsó szoknyán, valamint az oldalküszöbökön szénszálas betéteket is találunk. A külső megjelenést 19 colos kerekek és dupla kipufogó koronázzák meg.

Az utastérben jól megférnek a vintázs Z részletek és a modern technológiák egymással. Tipikus sportautós belsőt látunk, ahol minden fontos információ a sofőr előtt, a 12,3 hüvelyk átmérőjű digitális műszerfalon jelenik meg. A kormány régies stílusú, de funkcionális, a műszerfal tetején pedig vezető felé forduló kiegészítő műszerek láthatók. A kagylósított sportüléseken és a műszerfalon sárga díszvarrások figyelhetők meg.

A Nissan Z Proto teljesítményéről nincsenek információk, a gyártó csupán annyit árult el, hogy a végleges változat erősebb lesz, mint a jelenlegi modell. A V6-os ikerturbós motor marad, és szerencsére továbbra is hatfokozatú kézi váltó kapcsolódik hozzá.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/