/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Megérkezett az újabb hibrid Suzuki

2020. szeptember 16. 18:30   |   Autoblog
címkék:  

Itt a Toyota-Suzuki együttműködés újabb gyümölcse, a Suzuki Swace, amely a Toyota Corolla kombi hibrid átemblémázott változata. A Swace a Toyota RAV4-alapú Across után a második modell, melyet a Toyota és a Suzuki közötti együttműködés keretében gyártanak a Toyota jóvoltából. A Swace értékesítése 2020 telén kezdődik Európában.

Akárcsak az Across esetében, a Swace is eltérő orrkialakítást kapott, hogy Suzukiként legyen azonosítható. Egyedi tervezésű LED fényszórók és nagy, méhsejtmintás, hatszögletű hűtőrács jellemzi. A fényszórók és a felső rács egyetlen vékony ívben helyezkedik el, tovább fokozva ezzel a sportos megjelenést. A Swace további külső jellemzői az integrált tetősín, a jellegzetes hátsó ajtó, amely könnyű műanyagból készül, valamint a 16 colos könnyűfém keréktárcsák.

Az utastér sokoldalú és kényelmes. Az első és a hátsó ülések közötti bőséges, 928 mm-es távolság az egyik legjobb a kategóriájában. A nagy, 596 literes csomagtér bőséges helyet biztosít a különféle poggyászok és szabadidős csomagok számára. A sokoldalúbb felhasználás érdekében a csomagtértálcát alacsonyabb helyzetbe lehet rakni a magasabb tárgyak szállításához. Az egyébként is hatalmas csomagtér tovább bővíthető a hátsó ülések lehajtásával. Ekkor 1606 literes raktér alakul ki.

A középkonzolon 9 colos érintőképernyőt helyeztek el, amely kompatibilis az Apple CarPlay, Android Auto és a MirrorLink rendszereket használó okostelefonokkal. Az elülső konzolban Qi vezeték nélküli töltőpad áll rendelkezésr, valamint két USB csatlakozó és egy AUX bemenet érhető el a vezető- és az anyósülésen utazók számára. A belső kialakításban olyan extrák találhatók még, mint a kormánykerék és az első ülés fűtése, s az S-Flow klímavezérlő rendszer, amely azokhoz az ülésekhez irányítja a befúvott levegőt, amelyeken utasok ülnek.

A Swace hibrid rendszere egy 98 lóerős 1,8 literes benzinmotorból, egy 72 lovas villanymotorból és egy 3,6 kWh-s akkumulátorból áll. A gyorsulás százra 11,1 másodperc, a csúcssebesség pedig 180 km/óra. A sofőr négy különböző üzemmód közül választhat.

A vezetői segédrendszerek között megtaláljuk az automatikus parkolási rendszert, az tközés-megelőző rendszert, a sávkövető asszisztenst, az adaptív tempomatot, a holttérfigyelőt, a hátsó keresztirányú forgalmi figyelmeztetést.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/