/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Négy új Renault Mégane Genfben

2009. március 04. 18:48   |   Autoblog
címkék:  

A Grand Scénic a legtágasabb egyterű a kompakt szegmensben; a második és a harmadik sori lábtér, illetve fejtér ebben a modellben a legnagyobb.

A Renault Genfben mutatta be a Mégane család négy új tagját, a Scénicet, a Grand Scénicet, a Mégane Grandtour kombit és a Mégane Renault Sportot. A Renault Grand Scénic, amely öt- és hétüléses verzióban is kapható lesz, a harmadik tagja az új Mégane családnak a 3- és 5-ajtós verziókat követően, és Nyugat-Európában áprilistól kerül a kereskedésekbe. Bevezetését a szintén új Renault Scénic és a Mégane Grandtour követi júniusban, mielőtt a Sport megjelenik a piacon az ősz folyamán.

Mégane Estate


Az új Renault Mégane 5-ajtós változatához képest a kombi 263 mm-rel hosszabb (4558 mm), tengelytávja 62 mm-rel bővebb, csomagtere pedig 119 literrel nagyobb, a roló alatt 524 liter térfogatú. Orra olyan, mint az öt- és a háromajtósé, egyébként teljesen önálló formavilágú. A hátrafelé szűkülő oldalablakok és az emelkedő övvonal lendületes profilt adnak neki, hátsó lámpatestjei pedig teljesen egyediek.

Galéria megtekintése

Nagyítás Képgaléria megtekintése


A Mégane kombi a család összes holmiját képes elvinni, alapban 524 literes poggyásztere 1595 literig bővíthető. A csomagtér ráadásul két részre osztható fel. Az anyósülés támlája lehajtható, így 2,5 méter hosszú tárgyak is becsúsztathatók az autóba. A második üléssor lehajtásával egyébként megemelkedik a csomagtér padlója, így sík felület jön létre.


A Mégane kombi széles motorpalettájáról kiemelendő az 1,4 literes turbós TCe 130 erőforrás, valamint a 2 literes 140 lovas egység, amelyhez CVT váltó is kapható. A népszerű 1,5 literes dCi hajtómű ötféle teljesítményszintben áll rendelkezésre, 85, 90, 108 és 110 és 130 lóerővel. Az első kettő széndioxid-kibocsátása mindössze 118 g/km, a dCi 105-é 120 g/km. A dízel paletta legerősebb darabja a kétliteres egység 160 vagy 150 lóerővel.

Scénic

Galéria megtekintése

Nagyítás Galéria!


A Mégane sorozat térbajnokai a Scénic és az 5/7-üléses Grand Scénic, melyek szintén új ruhát öltöttek magukra. A Renault szerint a Grand Scénic a legtágasabb egyterű a kompakt szegmensben; a második és a harmadik sori lábtér, illetve fejtér ebben a modellben a legnagyobb. A leghátsó ülések a padlóba hajtogathatók, a második sori ülések pedig kivehetők, ekkor a Grand Scénicben több mint két köbméteresre nő a raktér. Fedélzeti pakolóhelyekben is a Scénic modellek a legjobbak, 92 liternyi van belőlük. A Scénic csomagtere 522 literes, a hétüléses Grand Scénic 702 köbdeciméteres helyet kínál, az ötüléses Grand Scénic pedig elképesztő 752 litert hagy a poggyászoknak (10%-kal több a Grand Scénic II értékénél).  


A rendelkezésre álló erőforrások közül az 1,6 literes 110 lóerős hajtómű bioetanolos (2009 nyarától) és LPG gázos (2009 végétől) kivitelben is elérhető.

Mégane Renault Sport

Galéria megtekintése

Nagyítás Képgaléria megtekintése


A Renault hosszú sportmodelljeinek listáján a legújabb darab az új Mégane Renault Sport, mely egyúttal a sorozat csúcsmodellje is. A kocsit egy 2 literes, 16 szelepes, 250 lóerős turbómotor mozgatja, 340 Nm-es maximális nyomatékkal (1900 ford./perctől). A Mégane RS Sport és Cup alvázzal lesz rendelhető, utóbbi önzáró differenciálművel érkezik, ami 250 elsőkerék-lóerőnél már igencsak elkel.


A Mégane RS hangsúlyosabb spoilereket, 18 colos kerekeket, LED nappali világítást, hátsó diffúzorelemet és középső kipufogóvéget kapott. Belül a feszes oldaltartású ülések, a fény és hangjelzéssel operáló váltás indikátor, valamint az alumínium pedálok

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)

Oldal tetejére

Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/