/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Négyajtós hibrid izomkupét épített az AMG

2017. március 09. 16:30   |   DG
címkék:  

A Mercedes-AMG fennállásának 50. évfordulóját nemcsak sikeres múltjával és jelenével ünnepli, hanem a jövőbe is tekint. A Genfi Autószalonon bemutatott tanulmánya a saját fejlesztésű, egyedi alternatív hajtásrendszerekbe nyújt bepillantást. A négyajtós teljesítmény-hibrid az AMG-kocsik jövőjét képviseli, egyúttal egy következő GT modell előfutára is.

A Mercedes sportmodellekért felelős almárkája, az AMG is a hibridizációban látja a jövőt. Új autójukban, a Genfi Autószalonon debütált négyajtós GT tanulmányban például egy új, teljesítmény-centrikus hibrid hajtáslánc dolgozik. A későbbiekben az AMG kínálni fog izom-hibrid modelleket, amelyek a “EQ Power+” megjelölést kapják.

A négyajtós GT tanulmányban a mérnökök az ismert 4 literes biturbó V8-as erőművet egy potens villanymotorral és moduláris rendszerű akkumulátorral kombinálták, ami tekintélyes hatótávolságot és 600 kW (816 LE) rendszerteljesítményt kínál. A nulla-százas sprint kevesebb, mint 3 másodpercet vesz igénybe.

A hibrid rendszer akkumulátora úgy működik, mint a Mercedes-AMG Petronas Formula 1 versenyautójé, tehát menet közben folyamatosan töltődik, hogy mindig leadhassa a maximális elektromos teljesítményét. A tanulmányautóban három menetmód közül lehet választani, van tisztán elektromos és benzinmotoros meghajtás, illetve a hibrid üzemmód, ahol a két motor együttműködik egymással.

Az AMG GT Concept tökéletes súlyelosztású és 4MATIC+ összkerékhajtás dolgozik benne, ahol a villanymotor közvetlenül a hátsó kerekeket hajtja meg. A 4MATIC+ tengelyenként variálja a hajtónyomatékot, de a nyomatékvektor szabályozás révén a két hátsó kerék között is változtatható a nyomaték elosztása.

A Genfben elővezetett négyajtós modell karosszériája rendkívül izmos arányokat mutat, lemezfelületei a végletekig letisztultak, ugyanakkor a tipikus AMG-s stílusjegyek is tetten érhetők rajta. Jellegzetességek a függőleges rudazatú Panamericana hűtőrács, az oldalsó kopoltyúk, az első koptató, továbbá az elöl és hátul is nagyon vékony fényszórók, amelyek ezúttal háromdimenziós hatású “nano active fibre” technológiával készültek.

Az ablakok keret nélküliek, a visszapillantó tükröket pedig kamerákkal váltották ki. Az egészet a fantasztikus, fényben folyékony fémes hatást keltő piros fényezés koronázza meg.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/