/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Új hibrid SUV-val rukkolt elő a Suzuki

2020. július 01. 20:00   |   Autoblog
címkék:  

A Suzuki bemutatta az új Across szabadidő-modellt, melynek erős hasonlósága a Toyota RAV4-gyel nem véletlen. Az Across ugyanis az első autó, amelyet a Toyota és a Suzuki közötti együttműködés keretében gyártanak. Az Across a RAV4 plug-in hibrid hajtásláncával és elektromos összkerékhajtásával érkezik, idén ősszel.

Első ránézésre egyértelmű, hogy a Suzuki Across a Toyota RAV4 “testvérmodellje”, annak egy szerényebb kiadása. A karosszéria befoglaló méretei és szögletessége megmaradtak, csupán a részletekben mutatkoznak különbségek a két japán kocsi között. Leginkább a frontrészen fedezhetők fel különbségek. A Toyotán trapéz alakú hűtőrács és különálló alsó légbeömlő nyílás található, míg a Suzukin nagy hatszögletű hűtőrács, szelídebb rajzolatú fényszórók és alsó ezüst díszítés látható. A felnik 19 colosak.

Az Across belső tere viszont a kormánykereket leszámítva teljesen megegyezik a RAV4-esével. Az autó minden része jól kidolgozott, az anyaghasználat minőségi, amelyet a műszerfal és az ajtóburkolatok puha párnázása egészíti ki. A középkonzolra 9 colos érintőképernyőt szereltek, amely kompatibilis az Apple CarPlay, Android Auto és a MirrorLink rendszerekkel. A csomagtér 490 literes.

Az Across plug-in hibrid rendszere egy 2,5 literes Atkinson-ciklusú benzinmotorból, két villanymotorból, továbbá egy 18,1 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorból áll. A magas sűrítési arányú, kettős üzemanyag-befecskendezéses benzinmotor teljesítménye 136 lóerő, nyomatéka pedig 227 Nm. Az elöl elhelyezett villanymotor teljesítménye 134 kW (182 LE), nyomatéka 270 Nm. A hátsó tengelyre szerelt második villanymotor 40 kW (54 LE) és 121 Nm kifejtésére képes. A rendszerteljesítmény 300 lóerő, a két villanymotornak köszönhetően pedig elektromos összkerékhajtás valósítható meg.

A plug-in hibrid rendszer négy üzemmóddal rendelkezik – EV mód, Auto EV/HV mód, HV mód és akkumulátor töltő mód – amelyeket a vezető az útviszonyok és az akkumulátor állapotának megfelelően választhat ki. Tisztán elektromos üzemben a hatótávolság 75 kilométer.

A legújabb vezetéstámogató rendszerekkel felszerelt Across minden utazáskor megnyugtató biztonságot kínál mind a sofőr, mind az utasok számára. A legfontosabb biztonsági funkciók közé tartozik az ütközés-megelőző rendszer, a sávkövetési funkció és az adaptív tempomat.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/