Újabb ócska kínai hamisítvány jelenik meg
címkék: hummer, kína, land rover, mercedes, mercedes-benz, suv
A Beijing Auto fogta a Mercedes G-osztályt, a Hummer H2-est és a Land Rover Defendert, majd összegyúrta őket a B80V névre keresztelt négykerekűbe. Az eredmény ijesztő, nem beszélve a beépített technikáról.
Sokszor szóba jött már, hogy a kínai autógyártás az európai küszöbön áll, ám mindig elmosolyodunk – és rájövünk, mennyire nem így van –, amikor megjelenik egy-egy gyalázatos törésteszt-eredmény, vagy egy teljes egészében lekoppintott európai modell ázsiai megfelelője (arról nem beszélve, hogy a második opció gyakran vonzza magával az elsőt is).
Esetünkben a Beijing Autónak volt bőr a képén, és B80V modelljébe összegyúrta az európai és amerikai terepjárógyártás színe-javát, hogy ismét hüledezhessünk. Mint az a képeken jól látható, a négykerekű nem más, mint egy Mercedes-Benz G-osztály… Illetve egy Merci, egy Land Rover Defender és egy Hummer orral.
Ha ez nem lenne elég, a belsőbe pillantva tovább hüledezhetünk, majd jön a kegyelemdöfés. Az SUV orrában egy négyhengeres 2.4 literes dízelmotor teljesít szolgálatot. Ez még önmagában nem lenne baj, ha nem egy 20-30 éves konstrukcióról lenne szó 143 lóerővel és 217 Nm nyomatékkal, amihez egy minödssze ötsebességes kézi váltót kapcsoltak a mérnökök. Legalább az összkerékhajtás alapfelszereltség, ám kérdés, hogy a kasztni elbírja-e majd ezt az erőt deformálódás nélkül.
Sőt wazze, ennek is négy kereke van! Hogy van pofájuk lemásolni! Mindent lemásolnak! Csak pont azt a két csövet nem, amitől nem lenne ilyen botrányos a törésteszt…
Azért elég sz@r lehet iilyen színvonalas cikkek irogatásából próbálni megélni. De már a Simicska is megmondta, hogy demokráciában mindenki alkotmányos joga olyan hü..ének lenni, amelyen csak akar.
Viszont lehet hogy többet eladnak belőle 3-4 év alatt mint a merci G-ből 30 év alatt. És akkor mii van ha hasonlít? Én vennék kínai autót, mert nem a presziizs érdekel, hanem a használati érték, de a cikkíró biztosan szereti fizetni a luxusautója részleteit. Én inkább a családra költeném…
Arról nem is beszélve, hogy ez a cég gyártja Kinában a Mercedest meg a Hzundait licensz alapján, eyen kivűl ők gyártják a kinai hadsereg terepjáróit is. Azért a firkász koma legalább a honlapjukat megnézhette volna. Egyébbiránt Kinában a Mercedes G -ből jó sokat adnak el.
Mind a négy kereke kerek! A lámpái előre világítanak. még talán a T-ford elemeit is lekoppintották! EJNYE BEJNYE!
K.B. ez a cikk olyan kb. de ha ezért még fizettek is!?
Lehet hogy hasonlóan idióta cikkek jelenek meg Kínában, pl az arianne hordozórakéta szánalmas koppintása a kínai ősi rakétáknak.
Szerintem a régi jeep vagy a weappon terepjáróra hasonlít, aminek a merci szintén szánalmas koppintása.
Nekem kéne!!!Annyira leszarom a presztizst fizeseen többet akinek 6 anyja van.Nembeszélve arról hogy max 100 km/h val megyek azokon az utakon ahol használnám meg nembeszélve ésszel közlekedek.
SIMÁN JÓ.
Ha összekarcolja a faág az oldalát és?Lakotlepen áll és ellopják ÉS?
Biztosan nem harminckétmilloba kerül majd.
2.4 liter, 143 Le, 20-30 éves konstrukciójú motor?
Valahogy ez nekem nem fér össze. Az 1998asMitsu L200 2.5 td motorja emlékeim szerint alig haladta meg a 100-110 Le-t.
Szazaval jelennek meg hasonló bércikkek.
Szerintem az euópai gyártók és forgalmazók fizetik, védik a brandet, nehogy rájöjjön a nép, hogy harmadáért, negyedéért, ötödéért lehet ugyanolyan jó kocsikat venni . Még van pár, talán öt évúk, aztán lehull a lepel.
Pl . Nekem ez az autó jobban tetszene, ha a dizájnja katonaibb lenne és nem SUVos.
Ez a cikk elég gagyira sikerült.
Szerintem a B80 civil változatában nem dízel hanem Mitsubishi 4G63 benzines motor van.
A katonai változatban van 2,8 Cummins dízel (Foton-Cummins)
A G Mercedes lopáshoz meg nem árt tudni, hogy a Daimlernek 12% tulajdonrésze van a BAIC-ben.
A E130/150 BAIC-nál is hőbörögtek a multi-csicskák rendesen, hogy milyen gagyi,l mocskos lopás így-úgy, aztán kiderült, hogy a szerszámokat is a Daimler adta….
Megnéztem 200.000,- yuan-ba kerül, ami nagyjából 7,2 MFt. Koppintás ide, koppintás oda, ennyit azért akkor is megér!