Újabb ócska kínai hamisítvány jelenik meg
címkék: hummer, kína, land rover, mercedes, mercedes-benz, suv
A Beijing Auto fogta a Mercedes G-osztályt, a Hummer H2-est és a Land Rover Defendert, majd összegyúrta őket a B80V névre keresztelt négykerekűbe. Az eredmény ijesztő, nem beszélve a beépített technikáról.
Sokszor szóba jött már, hogy a kínai autógyártás az európai küszöbön áll, ám mindig elmosolyodunk – és rájövünk, mennyire nem így van –, amikor megjelenik egy-egy gyalázatos törésteszt-eredmény, vagy egy teljes egészében lekoppintott európai modell ázsiai megfelelője (arról nem beszélve, hogy a második opció gyakran vonzza magával az elsőt is).
Esetünkben a Beijing Autónak volt bőr a képén, és B80V modelljébe összegyúrta az európai és amerikai terepjárógyártás színe-javát, hogy ismét hüledezhessünk. Mint az a képeken jól látható, a négykerekű nem más, mint egy Mercedes-Benz G-osztály… Illetve egy Merci, egy Land Rover Defender és egy Hummer orral.
Ha ez nem lenne elég, a belsőbe pillantva tovább hüledezhetünk, majd jön a kegyelemdöfés. Az SUV orrában egy négyhengeres 2.4 literes dízelmotor teljesít szolgálatot. Ez még önmagában nem lenne baj, ha nem egy 20-30 éves konstrukcióról lenne szó 143 lóerővel és 217 Nm nyomatékkal, amihez egy minödssze ötsebességes kézi váltót kapcsoltak a mérnökök. Legalább az összkerékhajtás alapfelszereltség, ám kérdés, hogy a kasztni elbírja-e majd ezt az erőt deformálódás nélkül.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)
Sőt wazze, ennek is négy kereke van! Hogy van pofájuk lemásolni! Mindent lemásolnak! Csak pont azt a két csövet nem, amitől nem lenne ilyen botrányos a törésteszt…
Azért elég sz@r lehet iilyen színvonalas cikkek irogatásából próbálni megélni. De már a Simicska is megmondta, hogy demokráciában mindenki alkotmányos joga olyan hü..ének lenni, amelyen csak akar.
Viszont lehet hogy többet eladnak belőle 3-4 év alatt mint a merci G-ből 30 év alatt. És akkor mii van ha hasonlít? Én vennék kínai autót, mert nem a presziizs érdekel, hanem a használati érték, de a cikkíró biztosan szereti fizetni a luxusautója részleteit. Én inkább a családra költeném…
Arról nem is beszélve, hogy ez a cég gyártja Kinában a Mercedest meg a Hzundait licensz alapján, eyen kivűl ők gyártják a kinai hadsereg terepjáróit is. Azért a firkász koma legalább a honlapjukat megnézhette volna. Egyébbiránt Kinában a Mercedes G -ből jó sokat adnak el.
Mind a négy kereke kerek! A lámpái előre világítanak. még talán a T-ford elemeit is lekoppintották! EJNYE BEJNYE!
K.B. ez a cikk olyan kb. de ha ezért még fizettek is!?
Lehet hogy hasonlóan idióta cikkek jelenek meg Kínában, pl az arianne hordozórakéta szánalmas koppintása a kínai ősi rakétáknak.
Szerintem a régi jeep vagy a weappon terepjáróra hasonlít, aminek a merci szintén szánalmas koppintása.
Nekem kéne!!!Annyira leszarom a presztizst fizeseen többet akinek 6 anyja van.Nembeszélve arról hogy max 100 km/h val megyek azokon az utakon ahol használnám meg nembeszélve ésszel közlekedek.
SIMÁN JÓ.
Ha összekarcolja a faág az oldalát és?Lakotlepen áll és ellopják ÉS?
Biztosan nem harminckétmilloba kerül majd.
2.4 liter, 143 Le, 20-30 éves konstrukciójú motor?
Valahogy ez nekem nem fér össze. Az 1998asMitsu L200 2.5 td motorja emlékeim szerint alig haladta meg a 100-110 Le-t.
Szazaval jelennek meg hasonló bércikkek.
Szerintem az euópai gyártók és forgalmazók fizetik, védik a brandet, nehogy rájöjjön a nép, hogy harmadáért, negyedéért, ötödéért lehet ugyanolyan jó kocsikat venni . Még van pár, talán öt évúk, aztán lehull a lepel.
Pl . Nekem ez az autó jobban tetszene, ha a dizájnja katonaibb lenne és nem SUVos.
Ez a cikk elég gagyira sikerült.
Szerintem a B80 civil változatában nem dízel hanem Mitsubishi 4G63 benzines motor van.
A katonai változatban van 2,8 Cummins dízel (Foton-Cummins)
A G Mercedes lopáshoz meg nem árt tudni, hogy a Daimlernek 12% tulajdonrésze van a BAIC-ben.
A E130/150 BAIC-nál is hőbörögtek a multi-csicskák rendesen, hogy milyen gagyi,l mocskos lopás így-úgy, aztán kiderült, hogy a szerszámokat is a Daimler adta….
Megnéztem 200.000,- yuan-ba kerül, ami nagyjából 7,2 MFt. Koppintás ide, koppintás oda, ennyit azért akkor is megér!