/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

650 lóerősre húzta a Brabus a C-Mercedest

2016. február 26. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

A legfrissebb Brabus kreáció egy igazi báránybőrbe bújt farkas. Egy Mercedes szedán, amiről senki sem gondolná, hogy 650 lóerő feszíti a belsejét és 320 km/órás sebességre képes.

Minden Brabus Mercedes lelke a méregerős motor, amely rendszerint több száz lóerővel izmosabb, mint az amúgy sem vérszegény gyári kivitel. A legfrissebb Mercedes-AMG C 63 S 4 literes biturbó V8-as aggregátja például 510 lóerőt termel meg a főtengelyen, ami minden körülmények között fölényes, gyakorlatilag kiautózhatatlan menettulajdonságokat jelent. A bottropi boszorkánykonyhában azonban ez csak a kezdetet jelentette, a nyolchengeresből további 140 lóerőt csalogattak elő.

A Brabus mérnökei egyedi, nagyobb kompresszor egységgel rendelkező turbófeltöltőket szereltek be, majd egyedi vezérlőegységgel látták el a motort. 650 lóerő keletkezik 5800-as fordulatszámon és 820 Nm nyomaték (+120 Nm) ébred az 1750-4500-as fordulatszám-tartományban. A doppingolt V8-as tökéletes harmóniában van a hétsebességes sportautomata-váltóval, amelyet a sofőr akár kézzel, a Brabus Race váltófülekkel is vezérelhet. A cég tuningcsomagjával felszerelt C 63 S 3,7 másodperc alatt szökken 100 km/órára, egy hasonló kúrán átesett nehezebb kombi modellnek ehhez egytized másodperccel több időre van szüksége. Nemcsak a gyorsulás javult, a végsebesség is jelentősen nőtt; az ügyfél választhat 300 vagy 320 km/órás korlátot, amihez a Brabus 340 km/óráig skálázott kilométerórát is ad.

A felpaprikázott V8-ashoz komplett, rozsdamentes acél sportkipufogó-rendszert is lehet kérni, amelyet pillangószeleppel szereltek fel. A sofőr gombnyomással választhat a diszkrét, „hazajövök” szólam és az extrém sportos hangzás között.

A C 63 AMG S szedánt új aerodinamikai csomaggal is felöltöztették, amely az aerodinamikai hatékonyság és a jó kinézet optimális elegyét adja. A szélcsatornában tökéletesített alkotóelemek matt vagy fényes felületkezeléssel kerülhetnek a kocsira. A szett tartalmaz egy karbon terelőlapokkal ellátott lökhárítót, első sárvédő kopoltyúkat, egy hátsó diffúzort és egy csomagtartóra erősített légterelőt. Az elemet nemcsak harciasabbá teszik a Mercedest, de csökkentik a tengelyekre ható felhajtóerőt, ami nagyobb stabilitásban nyilvánul meg.

A külső módosítások a kerekeket is érintették. Húsz hüvelykes felniket csavaroztak az autóra, elöl 8,5 x 20, hátul 9,5 x 20 méretezéssel. Újdonság az öt duplaküllős, karbon díszítésekkel feldobott Monoblock T kerék, ami remekül áll a szedánnak. Emellett elérhető a klasszikus sokküllős Monoblock F kerék is 255/30 és 275/30 méretű abroncsokkal. A Bilsteinnel karöltve egy állítható magasságú sportfutóművet is kifejlesztettek az autóhoz, ami még agilisabbá teszi a stuttgarti gépet.

A Genfi Autószalonon is kiállításra kerülő show autó komplett bőrbelsőt is kapott. A berendezéshez nemes bőrt és Alcantara szövetet használtak, a választott színkombináció a sportosan elegáns fekete/sárga lett. A sportülések ülőfelületeit, a kormánykerék egyes részeit, a műszerfalat, valamint az ajtópanelek középső részét speciális, csúszásmentes Alcantarával vonták be. Az utastér többi részét a fekete bőr uralja, amelyet dekoratív sárga csíkozással és varrással dobtak fel. A belső módosítások sorát a zongoralakk-fekete betétekkel szegélyezett karbon elemek és az alumínium pedálok zárják.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 50.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/