/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

660 lóerőt facsartak ki a Mercedes G63-ból

2014. június 14. 17:17   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

Az Edo Competition komoly kezelés alá vetette a Mercedes-Benz jellegzetes terepjárójának legdurvább kiadását. A G63 AMG 5.5 literes bi-turbó V8-asa több mint száz lóerőt kapott ajándékba egy kisebb módosítást követően.

Bár a Mercedes G-osztályának bármely példánya feltűnést kelt az utcán, a maximalisták nem adják alább egy jó kis G63 AMG változatnál, amire most az Edo Competition rátett még egy lapáttal.

Minekután az évtizedek alatt szinte alig változott valami a modellen, a tuner emberei sem akartak módosítani annak masszív megjelenésén, így csupán az ismerős AMG felnik mögé pakolt nagyobb – hatdugattyús – fékrendszer jelzi, hogy a durvábbnál is egy fokkal keményebb terepessel van dolgunk. A belső teret a fekete és vörös bőrbe húzott fotelok és ajtók dobják fel.

A lényeg azonban ezután következik, ugyanis az Edo rögtön levette a gyári kipufogórendszert, és sajátját rakta a G63-as alá, amely így egy sportkatalizátorral, valamint a küszöbök alatt kibukkanó 2-2 krómozott véggel lett gazdagabb. Ennek, no meg a motorvezérlő átprogramozásának köszönhetően előzőleg birtokolt 544 lóerejéből (400 kW) és 760 Nm-es forgatónyomatékából rögtön 660 paripa (485 kW) és 900 Newton lett, bár arról nem tudni, ez mennyit javított az amúgy sem rossz menetteljesítményen.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/