/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A legdurvább utcai Golf

2019. március 01. 19:30   |   DG
címkék:  

Az Oettinger TCR Street Germany alighanem a legextrémebb közúton használható Golf. A Volkswagenek legidősebb német tunere több hónapnyi tesztelés és finomhangolás után megkapta a német hatóságok áldását, így utcára engedhette az 500 lóerős vadállat autóját.

Az Oettinger az elsőkerék-hajtású Golf GTI, illetve a négykerék-hajtású Golf R bázisára építi TCR Germany Street elnevezésű extrém átiratait, amelyek napjaink legelvetemültebb Golfjai. A Golf GTI-ből épített példány 360, a Golf R-ből alkotott kocsi pedig kereken 500 lóerős és 550 Nm nyomatékot ad le, így nem sok ellenfele akad az utakon. A két TCR Germany Street tuningautó mutatja, hogy meddig lehet elmenni a Golf tuningolásával.

A versenygének mindkét kocsiban felfedezhetők. Elképesztően látványos widebody készlettel látták el őket, ami csaknem 10 centiméterrel toldja meg a szélességet. A frontrészen az állítható toldattal ellátott új lökhárító vonzza a szemet, de a szellőzős motorháztető sem hétköznapi. Oldalról az egyedi kialakítású sárvédő szélesítések és az őket összekapcsoló vaskos küszöbök ejtenek ámulatba. A fart agresszív diffúzoros lökhárító, nagyméretű tetőszárny és öblös kipufogóvégek ékesítik.

A piros, 500 lóerős Golf állítható Clubsport felfüggesztésre támaszkodik és 10 x 19 méretű kovácsolt felnikre feszített 265/30 méretű abroncsokon gurul. Komolyabb fékrendszert is kapott, elöl 380 x 32 milliméteres szellőztetett tárcsákkal. Utasterében Wiechers bukókeret is találunk.

Az Oettinger TCR Germany Street nemcsak komplett járműként vásárolható meg, hanem készletként is kapható az Oettinger és Engstler Motorsport cégeknél, valamint exkluzív dealereknél és importőröknél. Az optikai csomag például 9980 euróba kerül, a hátsó szárnyért 1390 eurót kérnek, míg a sportülések 2850 eurót kóstálnak.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/