/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A legdurvább utcai Golf

2016. december 27. 17:00   |   Autoblog
címkék:  

A Volkswagen Golf GTI Clubsport S a leggyorsabb elsőkerék-hajtású szériaautó a Nürburgringen, de a B&B Automobiltechnik csomagjával még tovább javíthatna köridején. Az elsősorban turbómotorok tuningolásával foglalkozó német tuner ugyanis 475 lóerősre srófolta fel a kocsit.

Gyári álapotában a Volkswagen Golf GTI Clubsport 265 lóerős, Clubsport S kivitelben már 310 lóerőt mozgósít a 2 literes négyhengeres turbómotorja. A B&B Automobiltechnik pedig 475 lóerőt és 620 Nm nyomatékot hozott ki belőle. A nulla-százas sprint így 4,5 másodpercre esett, 200 km/órára pedig 12,8 másodperc alatt jut fel a kocsi, ami nagyságrendekkel jobb a gyári 22,5 másodperces értéknél. A csúcssebesség 250-ről 285 km/órára nőtt.

A B&B 12 950 euró értékben szerelt be alkatrészeket a Golfba, de egy extra olajhűtőt is ajánl mellé, további 1298 euróért. Az átalakított szívórendszer több oxigént juttat a nagyobb turbófeltöltőnek, a nagyobb méretű töltőlevegő-hűtő pedig nagyobb töltőnyomást enged meg. Nagykapacitású üzemanyagpumpát és injektorokat is beépítettek, hogy a motor ne szomjazzon. Új leömlő és sportkatalizátorral szerelt rozsdamentes acél kipufogórendszer zárja a módosítások sorát.

A 2 literes turbómotor mellett a B&B a Golf futóművét is kezelésbe vette. Elérhető sportrugós ültetés (-30 mm) és minden paraméterében állítható KW V3 sport felfüggesztés is. A fékteljesítmény 37 centiméter átmérőjű első tárcsákkal javítható.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/