/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

A legextrémebb Ferrari

2013. október 10. 21:15   |   Autoblog
címkék:  

A maranellói sportkocsik vezető nemesítője, a Novitec Rosso előállt a létező legextrémebb Ferrarival. Az F12 Berlinettából épített szörnyeteg 781 lóerőt tud, 205 centiméteres szélességével pedig mindenkit leparancsol maga elől az útról.

205 centiméterével a Novitec Rosso N-Largo a hátsó tengelyen 11 centiméterrel szélesebb a gyári változatnál, elöl 6 centiméter a gyarapodás. A szélesítő karosszériakészlet természetesen szénszálból készült, így nemcsak könnyű, hanem rendkívül merev is. Emellett tökéletesen illeszkedik az autó gyári vonalaihoz. Az öblös sárvédőket hatalmas kerekekkel töltötték ki, méretük az első tengelyen 9,5 x 21, a hátsón pedig 12 x 22. A háromrészes, kovácsolt, öt duplaküllős konkáv NF5 felnikre 255/30/21 és 335/25/22 méretű úthengereket feszítettek.

A sárvédők függőleges légnyílásokat is tartalmaznak; az elsők hátoldalában képzett nyílások segítenek minél gyorsabban elvezetni a kerámia fékeknél termelődő hőt, míg a hátsó sárvédők kopoltyúi rávezetik a menetszelet a féktárcsákra. A megszélesített elemeket matt, fényes vagy színkódos karbon küszöbidom köti össze. Az N-Largo lökhárítói nemcsak agresszív megjelenést biztosítanak, hanem szélcsatornában kialakított formájuk miatt a tengelyekre ható felhajtóerőt is mérséklik. Az ötrészes diffúzor és fix légterelő szárny is segít az autó útra tapasztásában. A motorháztető is egyedi, három új légnyílást helyeztek el rajta.

Az igazán ütős megjelenéshez nélkülözhetetlen volt némi ültetés, ezért speciális sportrugók segítségével a Ferrarit 4 centiméterrel eresztették lejjebb. Ezek után a veszélyes fekvőrendőrök és garázslehajtók ellen hidraulikus emelőt építettek be, amely gombnyomásra 4 centiméterrel megemeli az autó elejét.

Ilyen külső mellett egyszerűen nem hagyhatták gyári állapotában a 6,3 literes V12-es erőforrást sem. Egy új, pillangószeleppel ellátott sportkipufogó-rendszerrel, valamint a motorelektronika átprogramozásával 41 plusz lóerőt sikerült előcsalogatni a motorból. A teljesítmény immár 781 lóerő, a csúcssebesség pedig 350 km/óra körül alakul.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/