A legvadabb SEAT Leon Cupra
A JE Design az Esseni Autókiállításra időzítette legvadabb Leon Cupra átiratának bemutatását. A széles csípőjű spanyol bombázó 380 lóerős, állítható hátsó szárnyat visel, emellett komoly ültetést és futóművet, valamint pillangószelepes kipufogórendszert kapott.
Az összkerékhajtású SEAT Leon Cupra ST után a JE Design az ötajtós ferdehátú modellen is bemutatta tudását. Szélesítő karosszériakészletet tett a kocsira, melynek részei az új, nagyméretű légbeömlőkel kiegészített lökhárító, az új kerékjárati ívek és küszöbidomok, továbbá a hátsó diffúzor, amely helyet szorít az új dupla kipufogóvégeknek is. A teljes szett a TÜV áldását is megkapta.
A Leon Cupra izmos kiállásában az ültetés is szerepet játszik. A kasztnit 45 mm-rel engedték lejjebb a gyári elektronikus csillapításvezérlőhöz csatlakoztatott KW DDC felfüggesztéssel. A kisebb pénzű megrendelők sport rugószettet is választhatnak az autóhoz, ami 2 centivel ereszti lejjebb a súlypontot és sportosabb irányíthatóságot szavatol. A kerékjáratokat fényes fekete Twin Five Spoke könnyűfém kerekek töltik ki tekintélyes 10 x 20-as méretben, 265/25-ös sport abroncsokkal.
A brutális kinézethez méltón az erőforrás egy kiadós teljesítménynövelő kúrán is átesett. A gyári ECU-hoz csatlakoztatott erőmodul máris 360 lóerőt (+60 LE) és 450 Nm nyomatékot (+70 Nm) hoz ki a motorból, a csúcssebesség így 265 km/órára módosul. Ez tovább fokozható a 76 mm átmérőjű leömlő csővel, ami csökkenti a kipufogógáz ellennyomását és így 380 lóerőre, illetve 470 Nm-re tornássza fel a teljesítményt. A végsebesség ebben az esetben akár 285 km/órára is emelhető. A sportos, érces hangzásról rozsdamentes acél kipufogórendszer gondoskodik, melynek hangszíne belülről szabályozható.
Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)