/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

BRABUS Mercedes GLK

2008. október 28. 15:45   |   Autoblog
címkék:  

Brabus-ék a diszkréten sportos megjelenést részesítik előnyben, ebben a szellemben készítették el a GLK-hoz is az optikai csomagot.


A Brabus a Mercedes-Benz GLK forgalmazásának kezdetével egy időben jelentkezett a típushoz való komplett tuningcsomaggal, így a gyárilag is tetszetős hobbiterepjáró még vonzóbbá tehető. A tuningprogram magában foglalja a teljesítménynövelést, a külső csinosítást, az egy- és többrészes könnyűfém kerékgarnitúrákat a hozzájuk passzoló sport felfüggesztéssel, valamint az exkluzív belső kiegészítőket. A Brabus a motortuningra ezúttal is három éves vagy 100 ezer kilométeres garanciát ad.


A GLK-sorozat erősebbik dízelmotoros tagja a GLK 320 CDI 4MATIC 224 lóerővel és 540 newtonméterrel, melyet a Brabus az ECO PowerXtra D6 (III) box-szal piszkált fel. A chipelés 48 plusz lóerőt és 50 newtonméter extra nyomatékot hozott a konyhára, így a GLK 320 CDI-ből az egyik legsportosabb kompakt dízel SUV lett a piacon. Nulláról százra 6,9 másodperc alatt gyorsul fel, végsebessége pedig 228 km/óra. A bottropi tuner hasonlóképpen járt el a GLK 350 4MATIC esetében is, de benzinmotorról lévén szó, a chipelés itt csupán 15 plusz lóerőt tudott kicsiholni a motorból. Azért nem kell elkeseredni, a nagyobb teljesítményre vágyók választhatják a Brabus 4 liter lökettérfogatú erőforrását is, mely 332 lóerőt jelenít meg a főtengelyen. A 420 Nm nyomatékú aggregát természetesen a GLK 280 4MATIC változathoz is elérhető. A százas sprint 6,1 másodpercet vesz igénybe, a csúcssebesség pedig 250 km/óra, amely több mint elegendő egy magas építésű autónak. Kívánságra sport-kipufogórendszert is beépítenek.


Brabus-ék a diszkréten sportos megjelenést részesítik előnyben, ebben a szellemben készítették el a GLK-hoz is az optikát és aerodinamikát javító készletet. Az átalakítás során a GLK egy új első szoknyát kapott, melybe nappali világítást biztosító diódákat, valamint szúrófényeket és ködlámpákat szereltek. A küszöböket is lecserélték, s ezekbe is LED-eket építettek, melyek ajtónyitásnál villannak fel. Jól illik az összképbe a hátsó toldat is, melyet kétoldalt kivágtak, hogy kiférjenek a kerek kipufogócsövek. A LED-ekkel kirakott hátsó szárnyat a csomagtér-ajtóhoz erősítették.  


Könnyűfém felnikből szokás szerint igen széles a választék, a megrendelő számtalan stílus és méret közül választhat, a 17 colos Monoblock A keréktől kezdve a 21 colos Monoblock VI görgőig. 9 x 21-es méretben van öt duplaküllős kerék (Monoblock S), kilencküllős polírozott peremes Monoblock E típus, valamint exkluzív kivitelű, teljesen polírozott, kovácsolt többrészes Monoblock VI-os alufelni. A gumik mérete maximálisan 255/35 R 21 lehet. A kerekekhez járó ültetést 35 mm-es sportrugókkal oldják meg, de az igazán agilis viselkedést a komplett sportfutómű biztosítja.


A belső térbe a tulajdonos rendelhet megvilágított Brabus logós, rozsdamentes acél küszöbléceket, különféle stílusú légzsákos sportkormányokat, és a gyári műszerfal-dekorációt is lecseréltetheti, ha úgy tartja kedve. Jó minőségű fabetétek, szemcsés felületű burkolatok és klasszikus karbonszálas műanyagok szerepelnek a kínálatban. A belső építészek a hátul ülőkről sem feledkeznek meg, kívánságra 17 centiméteres LCD képernyőket és DVD-lejátszókat építenek az első üléstámlákba. Ezen kívül a kárpitos műhely bármilyen színű bőrkárpitozást is vállal. 

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/