/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Rolls-Royce Ghost a Novitectől

2014. szeptember 24. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

A Novitec csoport új márkával bővítette portfolióját; új leányvállalata, a Spofec a Rolls-Royce modelljeivel foglalkozik. Első munkájuk egy Ghost, amelyet sportosan elegáns aerodinamikai kiegészítőkkel és 22 colos könnyűfém kerekekkel láttak el, a teljesítményét pedig egészen 709 lóerőig tornászták fel.

A Novitec csoport a világ legexkluzívabb személyautóit nemesíti, Ferrarikat, Maseratikat, Lamborghiniket és immár Rolls-Royce-okat tesz szebbé és gyorsabbá. Új leányvállalatuk, a Spofec (a Spirit of Ecstasy-ból) a többre vágyó Rolls-Royce tulajdonosokat szólítja meg.

Első demóautójuk egy Ghost luxuslimuzin, amelyet saját fejlesztésű szénszálas műanyag aerodinamikai elemekkel, 22 hüvelykes alumínium felnikkel, karbon-kerámia fékrendszerrel, valamint módosított felfüggesztéssel láttak el. A 6,6 literes V12-es motor teljesítményét is megemelték.

A karbon karosszériaelemekkel ízléses keretek között hangolták sportosabbra a Rolls-Royce limuzin megjelenését. Lecserélték az első lökhárítót, amely nemcsak a látványt, hanem az első tengelyre ható leszorító erőt is fokozza, továbbá új oldalszoknyákat, hátsó lökhárítót és légterelőt tettek fel. A tengelyvégekre egyedi kerekeket csavaroztak fel, térben eltolt küllőkkel. Polírozott/fekete kivitelben különösen szépen festenek a Rolls-Royce alatt. Alternatívaként ezüst, matt fekete és titánszürke színben is rendelhetők, elöl 9, hátul 10,5 x 22-es méretben, 265/35 ZR 22 illetve 295/30 ZR 22 méretű gumiabroncsokkal.

A légrugós felfüggesztést is ezekhez a kerekekhez igazították. Az új vezérlőmodul 4 centiméterrel ereszti lejjebb az autót 140 km/órás sebességig, e fölött azonban visszaállítja a gyári magasságot. Ugyancsak a Spofec fejlesztése a karbon-kerámia fékrendszer, amely elöl 405 x 30, hátul 395 x 38 mm-es lyuggatott tárcsákat tartalmaz. A fékberendezés 38 kilogrammal könnyebb a gyárinál, így nagymértékben csökkenti a rugózatlan tömeget.

Ezek után nagy biztonsággal elő lehetett hozni a motor rejtett tartalékait. A plug-and-play rendszerű N-Tronic vezérlés két fokozatban emeli meg a teljesítményt új gyújtás és befecskendezés térképpel, illetve a turbónyomás emelésével. A 6,6 literes, kétturbós V12-es motor sztenderd kivitele 570 lóerős, ami az N-Tronic modullal 685 lóerősre izmosodik. Ezzel párhuzamosan a 780 Nm nyomaték 958 Nm-re emelkedik. A 601 lovas Ghost V-Spec-nek még jobbat tesz a beavatkozás, esetében 709 lóerő és 978 Nm nyomaték termelődik a főtengelyen. A százas sprint 4,4 másodpercre csökken.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/