/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

G-Power BMW 530d

2017. október 20. 19:30   |   Autoblog
címkék:  

A G-Power elsősorban a BMW M modelljeinek tuningolásával szerzett hírnevet magának, de sohasem zárkózott el a márka főáramos erőforrásainak izmosításától sem. Most az aktuális 5-ös sorozat (G30/G31) négy- és hathengeres motorjainak adott némi plusz löketet.

A G-Power már sokat bizonyított Bi-Tronik 5 V1 modulja felelős a plusz teljesítményért, amit a 3 literes duplaturbós benzinmotorból elő lehet csalogatni. Az 540i modellben az aggregát gyári állapotában 340 lóerőt és 450 Nm nyomatékot mozgósít, a G-Power elektronikus moduljával azonban az értékek felugranak 400 lóerőre és 540 newtonméterre.

Az M550d és 540d kiviteleket hajtó 3 literes turbódízel aggregát esetében a D-Tronik 5 V1 modult vetik be, ami ugyancsak érezhető változást hoz. Az M550d 400 lóerejéből és 760 newtonméteréből elképesztő 460 ló és 860 Nm lesz, a 320 lóerőt és 680 Nm nyomatékot felvonultató 540d pedig 65 lóval és 70 Nm-rel gazdagodik. A szoftveres beavatkozás az 530d, valamint a négyhengeres 520d és 525d verzióknál is igénybe vehető.

A motorok megbízhatóságát és tartósságát megőrizendő, a G-Power érintetlenül hagyja a gyári diagnosztikai és motorvédelmi funkciókat. Sőt, a plusz teljesítmény csakis akkor hívható elő, ha a motorolaj elérte a biztonságos üzemi hőmérsékletét. Egyébként pedig, ha a hűtőfolyadék vagy az olaj hőmérséklete a hatérérték fölé szökik, a modul kikapcsol.

A G-Power a gyárinál könnyebb kerekeket is kínál a G30/G31 szériához, amelyek csökkentik a rugózatlan tömeget, így javítják a kezelhetőséget. Az öt duplaküllős Hurricane RR kovácsolt felnik 9/10,5 x 20 vagy 21 hüvelykes kivitelben kaphatók, 245/35/20 és 285/30/20, vagy 255/30/21 és 295/25/21 méretű abroncsokkal.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/