/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Brutális BMW X6 a Lummától

2016. október 06. 19:26   |   DG
címkék:  

A Lumma Design alighanem négykerékre állította minden idők legextrémebb BMW X6 M modelljét. A bajor romboló retinarepesztő sárga fényezést visel, motorterében pedig 750 paripából álló ménes várja a gázpedál parancsait. S a terminátor stílus jól áll neki.

A Lumma kreációja, a CLR X6 R a lehetséges legelvetemültebb tuningkezelésen esett át, de az a vicc, hogy jól áll neki, tovább erősíti a gyárilag rá ruházott dinamikus karaktert. A neonsárga fényezés letaglózó, ugyanakkor nagyon klassz, s remekül vegyül a fekete kerekekkel és díszítőelemekkel. A frontrészt nagyobb légbeömlőkkel, dupla LED-sorral és sötétített LED-es ködzárófényekkel tarkított lökhárítóval tették brutálisabbá, legalulra pedig egy versenyautós hangulatú splittert is felerősítettek. A motorháztetőt szellőzős darabra cserélték.

A Lumma CLR X6 R emellett jóval szélesebb is gyári megfelelőjénél, pedig már az sem sorolható a jelentéktelen, keskeny járművek közé. Oldalanként 4 centiméterrel toldották meg a sárvédőket, így az X6 M sokkal keményebb kiállású. A far sem diszkrét megjelenésű, itt sötétített lámpák, hatalmas diffúzor és négy középre rendezett kipufogóvég veri ki a biztosítékot. A két szélső 10, még a két belső cső átmérője 7 centiméter. A kerékjáratokat elöl 10, hátul 12 hüvelyk széles, matt fekete CLR Racing felnik töltik ki, 295/30 és 335/25 méretű kaucsukhengerekkel megfejelve. 35 mm-es ültetéssel kiegészítve, nyomtávszélesítők nélkül biztosítanak tökéletes optikát a widebody X6-osnak.

Ami az utasteret illeti, a Lumma CLR X6 R itt is lenyűgöz. A külső színkombinációhoz igazodva, fekete bőrrel és Alcantara szövettel kárpitozták a teljes kabint, a díszvarrások és a szegélykiemelések színe pedig neonsárga. A kormányra, a műszerfalra és a középkonzolra is jutott a harsány sárga festákből, de a biztonsági övek is ebben a színben pompáznak. Nem fukarkodtak a finom bőrrel, az összes oszlopot, a mennyezetet és a csomagteret is ezzel borították be. Végül alumínium pedálokat és karbon dekorációt szereltek be.

Ilyen szenzációs külső mellett igencsak meglepő lenne, ha a motort nem hozták volna bajnoki formába. A Lumma nem is siklott el a dolog fölött, egészen 750 lóerőig növelte a 4,4 literes ikerturbós V8-as teljesítményét. Tehermentesítette a szívó- és a kipufogórendszert, babrált az elektronikával és megemelte a turbónyomást, így további 175 lóerőt és 230 Nm nyomatékot csikart ki az erőforrásból. A megizmosított X6 M gyorsulásáról nincs adat (valószínűleg 4 másodperc alatt van), végsebessége azonban ismert, 300 km/óra fölött van.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/