/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Félelmetes Ferrari a Novitectől

2016. április 19. 16:45   |   DG
címkék:  

A Ferrarik nemesítésével foglalkozó Novitec Rosso elkészítette csúcsmodelljét, az N-Largo sorozat megkoronázását jelentő N-Largo S modellt, amely vad külsejű és roppantul erős. Akár 350 km/órával is tud száguldani és összesen 11 darab készülhet belőle.

Az N-Largo S az önmagában is látványos Ferrari F12berlinettán alapszik, amelyet egyedi szénszálas widebody karosszériakészlettel kifejezetten brutálissá varázsoltak . A felszerelt készlet 208 centiméterre növeli a Ferrari szélességét, ami így rendkívül impozánsan mutat, főleg ezzel a fenyegető, mélyszürke fényezéssel.

Az átépítés során a karosszériára kizárólag szénszálas műanyag elemeket szereltek fel, amelyek könnyűek és merevek, emellett funkcionálisak is. Az egyes komponenseket szélcsatornás teszteknek vetették alá, így együtt valóban képesek nagy sebességnél a tengelyekre ható felhajtóerőt mérsékelni. A frontrész az új, teljesen nyitott és középső toldattal kiegészített lökhárítónak köszönhetően kifejezetten agresszív. Közepén át friss levegő áramlik a hűtőkre, oldalsó nyílásain át pedig a fékek kapnak extra hűtést. A motorháztető egyedi kialakítása is az optimális légcserét szolgálja.

Az elöl 7, hátul 14 centimétert szélesítő sárvédőket egyedi köszöbidomok kötik össze, amelyek rendelhetők nyers karbon formában, matt vagy fényes lakkréteggel. Természetesen a Ferrari hátulja sem a régi már, új a lökhárító és az ötrészes diffúzor, amely a fix légterelő szárnnyal egyetemben hathatósan csökkenti a leszorítóerőt.

A felhizlalt kerékjáratokat gyönyörű, öt duplaküllős kovácsolt NF6 NL felnik töltik ki, amelyek mérete elöl 9,5 x 21, hátul 12 x 22 col. A megfelelő abroncsok a Pirellitől érkeztek, elöl 255/30, hátul 335/25 méretben. A gumik és a sárvédők közti hézagokat 4 centimétert ültető sportrugókkal számolták fel. A mindennapos közlekedést első tengelyemelő rendszer segíti.

Az N-Largo S brutális külseje doppingolt erőforrást rejt. A motorelektronika átprogramozásával és egy sportkipufogó-rendszer felszerelésével a szakik 781 lóerőt csalogattak elő a 6,3 literes V12-es blokkból. A nyomaték 722 Nm-re gyarapodott. A sofőr karbon váltófülekkel kapcsolgathat, kereken 3 másodperc alatt felgyorsíthat százra, 8 másodperc alatt pedig kétszázra. Az elektronika kiiktatásával a csúcssebesség is nőtt, az F12berlinetta 350 km/óra feletti sebességre képes.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/