Felhúzta a G-Power a dízel BMW X6-ost
A háromturbós hathengeres dízelmotorral felszerelt BMW X6 M50d gyári állapotában is igazi vadorzó, a G-Power azonban kisajtolt belőle még egy kis erőt, így a hatalmas szabadidő-kupé már felszedi az aszfaltot.
A BMW 3 literes soros hathengeres gázolajosa egy mestermű, három turbó lélegezteti és 381 lóerőt, illetve 740 Nm nyomatékot állít a pilóta szolgálatába. Elegendő neki 5,2 másodperc, hogy a 2,2 tonnánál nehezebb X6-ost 100 km/órára gyorsítsa fel. A végsebesség 250 km/óra. Ilyen menetteljesítményekkel kibérelhető a német Autobahn belső sávja, a mellékutakon pedig csak néhány pillanatig tart egy előzés. Mindig vannak azonban telhetetlenek, akik többet akarnak. Nos, számukra a legendás német tuner, a G-Power nyújt megoldást.
A hathengeres aggregátból kétféleképpen csalogatható elő plusz teljesítmény, vagy a vezérlőegység és a motor közé telepített modullal, vagy pedig a vezérlés átprogramozásával. Mindkét megoldásnak megvan a maga előnye. Az előbbi, D-Tronik 5 V1 modul részterhelésnél inaktív, csakis padlógáznál lép működésbe, amikor „bekapcsolja” az egyedi befecskendezési és töltőnyomás görbét, 74 plusz lóerőt és 130 plusz newtonméter nyomatékot eredményezve. A D-Tronik 2 V1 ECU vezérlés ezzel szemben mindig kész kiaknázni a 455 lóerőt és 870 Nm forgatónyomatékot.
Emellett lehetőség van a sebességkorlátozás kiiktatására is. Pontos gyorsulási és csúcssebesség adatokat nem adott meg a G-Power; az X6 M50d úgy megy, ahogy a 455 lóerejétől telik. Erejét 23 colos kovácsolt felnikre szerelt 305/25-ös abroncsok viszik az útra.