Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Felpaprikázza az ABT az új Audi A6-ost

2015. szeptember 13. 16:30   |   Kőrössy Balázs
címkék:  

A német tuningműhely már az Audi A6 ráncfelvarrott változatához is elkészítette nemesítő csomagját, így a népszerű középkategóriás mindegyik motorváltozata kapott néhány extra lovat, de persze az optikai kiegészítők sem maradhatnak el.

Sajnos nem ismerek olyan embert a környezetemben, akinek már új Audi A6-osa lenne, de ha a kedves olvasó rendelkezik ilyen négykerekűvel, akkor érdemes elolvasnia a következő sorokat, hogy mit képes kihozni az ABT tuningcég kedvencéből.

A sort a 2.0 literes TDI nyitja 215 lóerő (158 kW) és 440 Nm csúcsnyomaték kíséretében – ezt egy chiptuninggal sikerült a gyári 190 lóról (140 kW) és 400 Newtonról feltornázni. Az izmosabb 3.0 literes V6 TDI már 365 paripát (268 kW) és 710 Newtonmétert képes az aszfaltra küldeni, a gyári 326 lóerő (235 kW) és 650 Nm helyett.

Akik benzinpártiak, azok számára a 3.0 literes V6 TFSI aggregát 333 lóereje (245 kW) és 440 Nm-es csúcsnyomatéka helyett kínált 410 paripa és 520 Newton jelenthet megnyugvást minden előzés megkezdésekor.

Az erőcsomagok külön is megvásárolhatók, de aki a kinézetet preferálja és a teljesítményt már gyárilag is elégnek találja, az válogathat a különböző kiegészítők között. Például a kerékgarnitúrák 19, 20 és akár 21 collos méretben is elérhetőek, de lehetőség van állítható magasságú futómű igénylésére is – amit az ABT Level Control szintszabályozással lehet kiegészíteni a légrugóval szerelt modelleknél. Az első felnik mögött pedig akár nyolcdugattyús nyergek képesek a 380×34 milliméteres tárcsákba harapni.

Az karosszériát tele aggathatják a tuner emberei különféle légbeömlőkkel, szénszálas kiegészítőkkel (például tükörburák), tetőszárnnyal, és logókkal, a hátsó lökhárítóba pedig két darab méretes kipufogóvéget tesznek kérésre. A belsőt a saját márkás kárpitok, bőrözés és különféle hangulatvilágítások díszítik. Az árakról egyelőre nincs információ.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Még nem érkezett hozzászólás.

Tuning

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!