/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Gemballa Porsche Carrera GT

2007. január 22. 01:12   |   Demcsák Gergely
címkék:  

Bár a járgány igen ritka, egyesekben felmerülhet az igény annak még egyedibbé tételére. A Gemballa tárt karokkal várja az aggódó tulajokat…



A Carrera GT motorja egy álom. 5,7 literes V10-es 612 lóerővel. Mi kellhet még? Hát még több erő! A Gemballa válasza: új motorelektronika és új rozsdamentes kipufogórendszer. A mestereknek további 60 lóerőt és 20 newtonmétert sikerült előcsalogatniuk az amúgy is kihegyezett szívómotorból. A sportautó így 3,9 helyett 3,8 másodperc alatt gyorsul fel nulláról 100 km/órára. A gázok kettő helyett négy kipufogóvégen át távoznak; a két új a ködlámpa és a tolatólámpa helyét foglalta el (a lámpák a diffúzor alá költöztek).  



A Gemballa karbon karosszériakészletével a Carrera GT úgy néz ki, mintha épp a Le Mans-i 24 órás versenyre akarna benevezni. A fehér gép első lökhárítójába további légbeömlőket faragtak, majd rábiggyesztettek egy peremet. A motorháztetőt is lecserélték, az oldalelemeket pedig kreatív módon alakították át. Az oldalnézetet emellett meghatározzák a vaskos küszöbök. Hátul a négy öblös kipufogóvég és a módosított, diffúzoros szoknya riogatja népet. Már ez is nagyobb leszorítóerőt termel, a Gemballa a maximális hatás érdekében azonban még egy új szárnyat is felszerelt a méregdrága sportkocsira. A légterelő érdekessége a felnyíló középrész, ami – akárcsak a repülőgépeken – segíti a lassulást.

A tető is nagymértékben különbözik a gyáritól. Egy óriási levegőbelépő-nyílást integráltak bele, ami nem dísz: friss levegővel látja el az éhes tízhengeres motort.      

Bár hasonlítanak az eredetikre, a Gemballa Mirage GT “cipői” háromrészes high-tech mart alumínium darabok 9,5 x 19-es és 12,5 x 20-as méretben. A “talpméret” elöl 265/35, hátul 335/30.


A verseny feeling az utastérben is ismétlődik, itt szintén bőséggel alkalmazták ugyanis a szénszálas műanyagot. Jutott belőle a műszerfalra, a középkonzolra, az ajtókra és a küszöbökre is. A Mirage GT példázza, hogy a karbon jól megfér a legfinomabb bőrkárpittal, ami ebben az esetben különleges terrakotta színű. A Gemballa szakemberei ezen kívül még egy multimédiás érintőképernyőt is beszerkesztettek az autóba.

A Mirage GT kitűnő példája a Gemballa szakértelmének, a tuning legmagasabb fokát képviseli. A fent leírt teljes átalakításért persze a megrendelőnek egy új luxusautó árát kell letennie az asztalra.


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/