/*Impresszum blokkolas*/ /*Impresszum blokkolas*/
Cikk nyomtatása | Hozzászólások (0) |
| Több

Mercedes C 63 AMG 756 lóerővel

2013. augusztus 22. 20:00   |   Autoblog
címkék:  

A Mercedes-Benz C 63 AMG Black Series a maga 517 lóerejével minden idők legerősebb C-osztálya, de természetesen a teljesítménye még tovább fokozható. Németország egyik profi Mercedes nemesítője, a Väth megmutatta, mit lehet kihozni az autóból. 756 lóerőig jutottak.

A Mercedes-Benz C 63 AMG Black Series 60 lóerővel izmosabb a normál változatnál, a külseje pedig sokkal vadabb nála. Az egyik legexkluzívabb modell, ami manapság megvásárolható a háromágú csillagos márka palettájáról. A Väth azonban minderre még rátett néhány lapáttal.

A V 63 Coupé Supercharged Black Series elnevezésű kreálmányuk 6,3 literes V8-as motorja 756 lóerőt pumpál ki magából, a nyomatéka pedig 800 Nm, amit egy kompresszor készlet felszerelésével és a motorelektronika átprogramozásával értek el. A motor perifériáit is a hatalmas teljesítményhez igazították, a kipufogógázok például egy speciális leömlőn keresztül távoznak és egy sportkatalizátorokkal ellátott nemesacél rendszeren keresztül jutnak a szabadba.

A módosítások eredményeként a Väth kupéja 3,6 másodperc alatt sprintel 100 km/órára, és eléri a 350 km/órás sebességet! Itt már nem babra megy a játék, ezért a tuningcég egy 20 és 65 mm közötti ültetést biztosító sportfutóművet szerkesztett a Merci alá, állítható húzó- és nyomófokozatú lengéscsillapítókkal. Közúton és versenypályán is helyt állnak a háromrészes, 20 hüvelykes kovácsolt felnik, amelyekre kiváló tapadást biztosító 265/30 és 305/25 méretű abroncsokat feszítettek. A kocsi megállításáról a Väth nagyteljesítményű fékrendszere gondoskodik, fémszövet fékcsövekkel és 405 mm átmérőjű első tárcsákkal.

A C 63 AMG Black Series szériaállapotában is igen harciasan néz ki, a Väth ezért csak apró, ám annál hatásosabb módosításokat hajtott végre a karosszérián. A fehér fényezéshez rendkívül jól passzolnak a fekete középrésszel és polír peremmel ellátott kerekek, és önmagukban agresszívabbá teszik a megjelenést, de a jel nélküli fekete hűtőrács, a karbon koptatók és légterelők is jelentősen szigorítanak az autón.

Természetesen a műhely munkáját rendesen meg kell fizetni, a motorátépítés az új kipufogórendszerrel együtt például egy kisebb vagyonba, 49 310 euróba kerül.

Tedd meg első befizetésed, és legyen tiéd az akár 20.000 Ft értékű sportfogadási bónusz! (x)


Hozzászólások Szóljon Ön is hozzá

Hozzászólás küldése

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Még nem érkezett hozzászólás.

*/